عبدالخالق برزگرزاده روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: ارزش امتیاز این تیم لیگ برتری حدود ۲۰ میلیارد تومان و ۳۰ میلیارد تومان نیز هزینه آن تا پایان مسابقات برآورد شده‌است که چنانچه بی خیالی موجود به سقوط تیم شاهین منجر شود، سرمایه اجتماعی و مالی شهر و شهرداری ازبین خواهد رفت.

وی بیان کرد: از ابتدا نیز گفته شد که شهرداری توانایی تیم‌داری در لیگ برتر ندارد و باید امتیاز شاهین را به بخش خصوصی واگذار کند.

برزگرزاده ادامه داد: در نهایت این تیم در مجموعه شهرداری ماند اما اکنون شاهدیم که با بی خیالی سرمایه مالی و اجتماعی شهر در مسیر نابودی است.

وی با اشاره به اینکه تزریق مالی جدید به تیم شاهین تاکنون محقق نشده‌است، تاکید کرد: در صورت نابودی سرمایه ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی شاهین بدون شک باید شهرداری و شورا پاسخگوی مردم باشند بنابراین شایسته‌است از هماکنون برای این تیم چاره‎اندیشی شود.

برزگر ادمه داد: چنانچه بنا است نیم فصل دوم هم دستمان به نشانه تسلیم بالا باشد، بهتر است بازیکنان امید در لیگ شرکت کنند تا اگر هم شکست‌های پرگل رقم می‌خورد، حداقل تجربه و دستاوردی برای بازیکنان بومی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برای تیم شاهین مشکل مالی رخ نداده و شهرداری به تعهداتش طبق برنامه عمل کرده‌است.

ابوذر دهدار افزود: آنچه اکنون شاهدیم مشکل چانه زنی است که جذب بازیکنان مناسب برای تیم شاهین که در انتهای جدول قرار گرفته، دشوار و نیازمند راهکارهای خاص مدیریتی است.

ایمان چارکی به عنوان نماینده شهردار در نشست گفت:  ۲ بازیکن جدید جذب تیم شاهین شده‌اند و با ۲  بازیکن دیگر هم روزهای آینده قرارداد بسته می‌شود.

شاهین بوشهر اکنون با ۶ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم در هفته هفدهم لیگ در ۲۷ دی ماه در بوشهر به مصاف پدیده شهر خودرو می‎رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.