حجت الاسلام حسین دشتی روز  دوشنبه در مراسم ۹ دی در مصلای امام خامنه‌ای خورموج افزود: حضور به‌موقع مردم و خلق حماسه ۹دی باعث استحکام نظام اسلامی، یاس و نا امیدی دشمنان داخلی وخارجی و باعث شکست فتنه‌های بعد از انتخابات ۸۸ شد.

وی بیان کرد: مردم ایران با بصیرت ولایی  و با حضور میلیونی که در وقت مناسب خود انجام شد صف خود را از آشوب‌گران جدا و توطئه بزرگ دشمنان را خنثی کردند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر افزود: تزلزل و ناامیدی نسل جوان به‌عنوان پشتوانه محکم انقلاب از مهمترین هدف‌های دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی تاکید کرد: افزایش بصیرت دینی و سیاسی تنها را خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

دشتی اضافه کرد: امروز آمریکا با تمام توان به مقابله با اسلام وانقلاب آمده است و در انتخابات پیش رو  مراقب باشیم ابزار کار را برای دشمن در جامعه فراهم نکنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن دست به فتنه‌های ترکیبی زده و فتنه‌های هم جانبه نیز در راه هست  گفت: دشمن در تلاش است با تحمیل سخت‌ترین شرایط اقتصادی، دامن زدن به نارضایتی‌ها و سیاه‌نمایی خدمات نظام به انقلاب و نظام ضربه بزند.

دشتی خاطر نشان کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مراقب باشند در سخنرانی‌های خود اقدام به سیاه‌نمایی نکنند تا دشمن بتواند از آنها استفاده و فتنه‌ای جدید به راه بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: این استان از استان‌های  با بصیرت و ولایی کشور است و همواره در خط اسلام، انقلاب و ولایت حرکت کرده و نمی‌گذارد دشمن در رسیدن به هدف‌های خود موفق باشد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کمیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.