غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه به‌مناسبت بزرگداشت روز دانشجو افزود: قشر دانشجو بدون هیچ چشمداشت و دنبال نکردن قدرت و منصب بلکه از سر دلسوزی در جهت حفظ منافع ملی و پیشرفت جامعه تلاش می‌کند و  باید از این ظرفیت بسیار مهم نهایت استفاده برده شود.

وی اظهارداشت: دانشگاه و دانشجو علاوه بر رسالت اصلی خود که فراگیری علم ودانش است، نقش موثر و چشمگیری  در تحولات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد و به عنوان دیده‌بان جامعه هر زمان که نیاز به آنان باشد، ایفای نقش می کند.

مهرجو افزود: دانشجویان همچنان‌که در همه عرصه‌های انقلاب  از جمله در دوران دفاع مقدس همگام با سایر اقشار حضور پررنگ داشته، در این برهه نیز با فراهم کردن زمینه و بسترهای لازم به  آنان در حل مشکلات جامعه و محل تحصیل خود کمک کنند.

وی گفت: دانشگاه به عنوان متولی و مرکز فراگیری علم در فراهم کردن بستر و زمینه فعالیت آزاد و بدون دغدغه دانشجویان تلاش کند.

فرماندار گناوه با گرامیداشت روز ۱۶ آذر افزود: ۱۶ آذر نماد استکبارستیزی و نقطه‌ عطفی در تاریخ جنبش دانشجویی ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رشد چشمگیری در توسعه آموزش عالی در سراسر کشور برداشته شده که ایجاد و  افزایش واحدهای دانشگاهی در این شهرستان نمونه‌ای از آن است.

مهرجو گفت: در دولت تدبیر و امید  فعالیت‌های دانشگاه و دانشجویان  گسترش یافته که امیدواریم تا پایان دولت مراکز یادشده  این مسیر را ادامه و همراهی کنند.

وی افزود: در سطح شهرستان نیز آمادگی برای تقویت هرچه بیشتر دانشگاه‌ها وجود دارد تا از این ظرفیت بتوانیم گام‌های بیشتری برای توسعه و پیشرفت منطقه برداریم.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: این دانشگاه باگذشت ۲۰ سال  از زمان تاسیس و فراهم کردن ساختارهای ایجادشده ، توانسته در توسعه آموزش عالی و کمک به پیشرفت شهرستان ایفای نقش  کند.

مجید قربانی افزود: در کنار اجرای برنامه‌های مختلف، چندین  تشکل و انجمن‌ در این دانشگاه فعال هستند که در افزایش ظرفیت و نقش این مرکز علمی  مثمرثمر بوده است.

وی اظهارداشت: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان و کمک اساتید و دانشجویان در عرصه علم‌آموزی و توسعه فرهنگی این شهرستان گام‌های بیشتری برداشته شود.

وی یکی از مطالبه‌های به حق و نیاز اصلی این دانشگاه را سالن اجتماعات عنوان کرد و گفت: دانشگاه در طول سال به رغم اجرای برنامه‌های مختلف از سالن بهره‌مند نیست که امیدواریم با درایت و نگاه خاص فرماندار بودجه به این امر اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه افزود: در صورت تحقق این مطالبه برنامه‌های دانشگاه افزایش خواهد یافت. 

در این آیین دانشجویان برنامه‌های مختلفی اجرا و از فرماندار خواستار نگاه و توجه ویژه در تقویت و افزایش زیرساخت‌ها و فراهم شدن سالن اجتماعات پیام نور شدند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.