سردار علی رزمجو روز سه‌شنبه در همایش اقتدار بسیجیان بوشهر به مناسبت پنجم آذر سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی افزود: حضور بموقع و هوشمندانه ملت ایران پیروزی، عزت‌آفرینی و اقتدار را برای انقلاب و رهبر معظم انقلاب به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: همراهی مردم با نیروهای مسلح، امنیتی، نیروی انتظامی و جدا شدن از صف اغتشاش‌گران استراتژی بزرگ و خطرناک دشمن را خنثی کرد.

رزمجو اضافه کرد: دشمن با سناریوی از پیش طراحی شده با هدف نابودی انقلاب وارد عمل شد اما ملت ایران با هوشیاری، بصیرت، پایمردی، حفظ آرامش و حضور بموقع در کنار دست‌اندرکاران امنیت و دستگاه‌های نظامی و امنیتی جلوه‌های زیبایی از روح ایمان، ایثار، فداکاری،همبستگی، اتحاد، پیروزی و موفقیتی مهم را ثبت کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بعد از اغتشاش‌ها جمعیتی چند برابر اغتشاش‌گران با گام‌های استوار در خیابان‌ها حاضر شدند و این استراتژی براندازی نظام را خنثی کردند و بار دیگر ملت ایران در کنار رهبر معظم انقلاب بر توطئه دشمن غلبه کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بسیج مستضعفان مولود اقتدار آفرین و عزت بخش جمهوری اسلامی افتخار دارد میعادگاه قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان غیرتمند و دشمن‌شناس با زیربنای عمیق و اصیل دینی و اعتقادی، چهل سالگی تاسیس خود را با هدف دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار داده‌است.

رزمجو یادآور شد: بسیج دارای آرمانی بزرگ برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت را در سرلوحه کار دارد.

وی خدمت صادقانه، جهاد فی سبیل الله، ایثار، فداکاری و شهادت، ولایتمداری و دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب را از مولفه‌های چهل ساله بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج تاکنون توانسته در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی شامل معرفتی، افکار عمومی، تقویت انگیزه الهی، دفاعی، بازتولید هنجارها و ارزش‌های انقلاب در عمق بخشی و دفاع از انقلاب اسلامی و ارتقای بصیرت اقشار مردم نقش‌آفرینی کند.

وی اضافه کرد: روحیه و فرهنگ بسیجی به عنوان پدیده گویا، بانشاط، حساس، ارزشمند، متاثر از فرهنگ عاشورایی و انقلاب و اسلام شگفتی‌های مختلف در عرصه‌های دفاع از انقلاب آفریده‌است.

رزمجو ادامه داد: دفاع همه جانبه به عنوان استراتژی مقابله در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن و بهره‌گیری از توانمندی نظامی، فرهنگی، اجتماعی نیروهای مسلح  همچنان قش مکمل بسیج به عنوان لشکر مخلص خداست.

وی یادآور شد: کارآمدی بسیج و ارتباط آن با چهل سالگی به کارآمدی انقلاب اسلامی گره خورده‌است و با کارآمدی این لشکر مخلص خدا نظام تقویت می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.