رئیس دانشگاه پیام نور گناوه روز دوشنبه در آیین جشن استقبال از دانشجویان  جدیدالورود گفت: در این دانشگاه چندین تشکل و انجمن فعال وجود دارد و برنامه‌های مختلفی اجرا کرده‌اند که بخش زیادی از فعالیت‌های این مرکز مرهون آنان است.

مجید قربانی افزود: پیام نور گناوه از زمان تاسیس که ۲۰ سال از آن می‌گذرد ضمن اینکه نقشی مهم در توسعه آموزش عالی شهرستان داشته‌است، شمار زیادی از فارغ‌التحصیلان آن در مقاطع ارشد و دکترا قبول و در مناصب مهم مدیریتی شهرستان، استان و حتی کشور بکار گرفته شدند.

وی اظهار داشت: امیدواریم دانشجویان جدید که بهترین سال‌های جوانی خود را در این مرکز علمی که دارای  قابلیت های زیادی از جمله امکانات، استادان مجرب و نیروی انسانی کارآمد است، با موفقیت و کیفیت هرچه تمام سپری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه بیان کرد: دانشجویان اعم از زن و مرد پایبند موازین اسلامی باشند و عفاف و حجاب را بخوبی رعایت کنند.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دانشگاه پیام نور گناوه را  در بین دانشگاه‌های موجود کشور و استان بوشهر از امکانات و قابلیت‌های بالایی برخوردار است و دانشجویان این دانشگاه از این فرصت گرانبها نهایت استفاده را ببرید.

عباس خرم آبادی افزود: از بعد جامعه‌شناسی و روان‌شناسی بعضی از تصمیم‌ها در زندگی مقدمه پیشرفت و آینده  فرد است که یکی از آنها تحصیل هدفمند است و پیامد آن اشتغال و خانواده موفق و مطلوب است.

عضو  هیات علمی دانشگاه پیام نور گناوه گفت: یک دانشجو باید بداند که نسبت به  فرد عادی تفاوت دارد و زمانی به این مهم دست خواهد یافت که خود را باور کند.

احمد طاهری افزود: تعامل دوسویه و همکاری و رفتار دانشجویان می‌تواند دانشگاه و فرهنگ آن را تغییر دهد.

وی اظهارداشت: دانشجویان منهای هزینه مادی، زندگی و جوانی خود را در دانشگاه هزینه و صرف می‌کنند و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

طاهری گفت: دانشجویان در کلاس نباید تنها شنونده باشند بلکه باید موضوعی را با تحقیق و مطالعه وارد و از استاد سئوال و در آن حوزه به چالش بکشد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.