مهرداد کریمیان روز پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با گل‌گهر سیرجان افزود: تیم ما برای خروج از شرایط کنونی به سه امتیاز بازی با کل‌گهر نیاز مبرم دارد که با تمرین‌ها و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم امیدوار به کسب پیروزی در این بازی هستیم.

وی بیان کرد: امیدوارم درحضور هواداران پرشور شاهین سه امتیاز بازی را کسب و شرایط را برای تیم خود مناسب کنیم چراکه تماشاگران ما سه امتیاز می‌خواهند و این حق آنهاست.

کریمیان  در مورد شرایط مصدومان تیمش نیز کرد: برای بازی فردا پیمان شیرزادی مصدوم است که چنانچه به این مسابقه نرسد به بازیکنان جوان و امید تیم میدان می‌دهیم.

کریمیان در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار چالش سرمربیگری در تیم شاهین و تجربه شرایط نامطلوب این تیم در لیگ نوزدهم مواجه شود یا خیر، عنوان کرد: من انتظار چنین شرایط و چالشی را نداشتم ولی با این حال با دل و جان برای اسم شاهین به‌عنوان یک سرباز تلاش و خودم را مدیون باشگاه می‌دانم. 

وی ادامه داد: امیدوارم نتیجه‌ای حاصل شود که مردم خوشحال شوند چون دوست ندارم خاطره بدی از ما به جا بماند و امیدوارم هر اتفاق خوبی که قرار است بیفتد هرچه سریع‌تر رخ دهد.

وی همچنین با انتقاد از حضور اندک خبرنگاران گفت: در مقایسه با هفته‌های گذشته خبرنگاران کمتری به نشست خبری آمده و حوصله پرسش ندارند که این خوب نیست. 

کریمیان عنوان کرد: پس از مدت‌ها تیم شهرمان به سطح اول فوتبال کشور آمده و بهتر است همه کنار هم و پویا باشند.

وی گفت: تمام مسائل با یک نتیجه خوب حل می‌شود و خبرنگاران می‌توانند یک گوشه این گلیم را بلند کنند. 

شاهین بوشهر اکنون با یک امتیاز در قعر حدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.