به گزارش ایرنا، این دیدار که از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور پنج هزار نفر هوادار سپاهان برگزار شد با حملات هجومی طلایی پوشان اصفهان آغاز شد و تیم میزبان در همان زمان های اولیه در دقیقه 3 توانست با گل مهرداد محمدی که با ضربه پا در کنج دروازه شهرداری ماهشهر قرار گرفت از حریف جنوبی خوب پیش بیفتد.
دو دقیقه بعد از گل اول سپاهان در دقیقه پنج دیگر بازیکن این تیم یعنی سجاد شهبازاده توانست توپ را مخالف جهت حرکت دروازه بان شهرداری ماهشهر وارد دروازه این تیم کند تا تیم میزبان دومین گل خود را نیز به ثمر برساند.
این دیدار به صورت یک طرفه با حملات سپاهانی ها ادامه یافت و در چند نوبت بازیکنان این تیم موقعیت های گلزنی خوبی را ازدست دادند.
مهرداد محمدی زننده گل اول سپاهان در دقیقه 17 با پاس زیبایی توپ را به هم تیمی خود یعنی عزت الله پور قاز رساند تا این بازیکن با یک ضربه سر زننده سومین گل سپاهانی ها باشد.
در ادامه این دیدار تیم فوتبال شهرداری ماهشهر نتوانست موقعیت های چندانی را روی دروازه حریف به وجود بیاورد و به راحتی توپ های انها توسط بازیکنان سپاهان تصاحب می شد و نیمه اول این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان پایان یافت.
در نیمه دوم تیم میهمان دست به تغییراتی در ترکیب تیم خود زد تا بتواند گل های خورده خود را جبران کند، ولی در ضد حملات موفق نبود تا اینکه در دقیقه 63 صاحب یک ضربه پنالتی شد و توانست توسط سعید خردمند به گل برسد تا اختلاف گل نماینده ماهشهر با نماینده اصفهان به دو گل برسد.
تیم سپاهان اصفهان بعد از دریافت گل بر حملات خود افزود و از موقعیت خود به درستی بهره نبرد تا این تیم نیمه دوم را بدون گل و در مجموع این دیدار با نتیجه سه بر یک شهرداری ماهشهر را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کند.
در این دیدار برای سپاهان پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، ولادیمیرکومان(تعویض دقیقه 60 بختیار رحمانی)، سجاد شهباززاده (تعویض 75 میلاد سرلک)، مهردادمحمدی، کیروش استنلی و ساسان انصاری(نیمه دوم رضا دهقانی) با هدایت امیر قلعه نویی به میدان رفتند.
همچنین در تیم شهرداری ماهشهر نیز میررسول حسینی، ایمان کیانی، محمود خمیسی، محمدباشی، خیراله ویسی آرا، رضا جباری (تعویض دقیقه 39 با علی محمدی)، ادریس کوچکی(تعویض دقیقه 40 حمید رضا عبادی)، سجاد قنواتی تعویض دقیقه 82 صادق گشنی) محمد رضا فیروز زاده، ایمان شورایابی، سعید خردمند با هدایت داوود مهابادی بازی کردند.
در این دیدار محمدرضا فیروززاده از تیم شهرداری ماهشهر کارت زرد دریافت کرد و موعود بنیادی فر با کمک های قهرمان نجفی و براتعلی مولوی این دیدار را قضاوت کردند.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با چهار قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.
همچنین این تیم با پنج مقام قهرمانی در دوره‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم لیگ برتر، به پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت ها در ایران معروف است.
تیم فوتبال سپاهان هم اکنون با 10 امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
تیم شهرداری ماهشهرنیز در فصل 95–96 به عنوان تیم اول گروه دوم رقابت های دسته دوم باشگاه‌ های کشور قرار گرفت و هم اکنون در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد.
این تیم اکنون از سه بازی بدون امتیاز در انتهای جدول 17 تیمی لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار دارد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.