مجید خدابنده لو روز چهارشنبه درحاشیه تمرین تیم شاهین در گفت و گو باایرنا افزود: در نیمه نخست این بازی بسیار بد ظاهر شدیم که همین امر باعث شکست تیم در این نیمه شد.
وی اضافه کرد: با این وجود لطف خدا در نیمه دوم شامل حال ما شد و توانستیم نتیجه شکست را با برد عوض کنیم.
خدابنده لو گفت: در این بازی دو نیمه متفاوت را سپری کردیم که نیمه دوم برای شاهین با 2 گل به بهترین نحو ممکن رقم خورد تا همچنان برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور امیدوار باقی بمانیم.
وی با نتقاد از نحوه داوری ها در لیگ 2 افزود: در دیدار هفته گذشته برابر شهرداری تبریز داوران 2 پنالتی برای شاهین نگرفتند و در این دیدار نیز اخراج بازیکن شاهین از روی اشتباه داور رقم خورد.
خدابنده لو یادآورشد:باتوجه به اینکه در 2 بازی باقیمانده هر اشتباه از سوی داور منجر به بازماندن تیم های مدعی از صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور می شود امیدواریم شاهد کمتر شدن اشتباه های داوری باشیم.
وی عنوان کرد: در هفته آینده یک بازی حساس برابر تیم هف سمنان برگزار می کنیم و با توجه به میزبانی آنها و دفاعی بازی نکردن این تیم می توانیم با دست پر از سمنان برگردیم.
خدابنده لو اضافه کرد: در طول این فصل بازیکنان نهایت تلاش خود را برای صعود به لیگ دسته یک بکار گرفتند و امیدواریم در دو هفته باقیمانده شرمنده آنها نشویم.
وی تاکید کرد: مجموعه تیم شاهین همدل و همصدا شده تا بار دیگر بتواند با بازگشت به لیگ یک در بین تیم های قدر فوتبال کشور به رقابت بپردازد.
شاهین روز گذشته با برد 2 بر یک برابر نفت و گاز گچساران با 12 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گرفت.
شاهین در هفته نهم بازی ها در سمنان با تیم هف این شهر دیدار می کند.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.