امیر قلعه‌نویی پنج‌شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی تیمش با پارس جنوبی جم افزود: امشب فوتبال خوبی از تیم‌ها شاهد بودیم و تیم پارس جنوبی در دیدار هفته گذشته برابر استقلال تهران نیز نمایش خیره کننده‌ای داشت.

وی بیان کرد: توقع می‌رود به اینگونه تیم‌ها توجه شود چون دلخوشی مردم جنوب از جمله بوشهر و اهواز تنها به این فوتبال است.

قلعه‌نویی اضافه کرد: در زمان حاضر تیم‌های شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم از لحاظ مالی به مشکل برخوردند باید برای آنها چاره اندیشی شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیم سپاهان در بازی‌ با پارس جنوبی تنها به فکر سانتر بود اظهار کرد: این دیدگاه درستی برای بازی امشب نیست چراکه ما حتی از استانداردها هم بالاتر بودیم و در همین بازی ۱۰۰ پاس گل بیشتر از حریف داشتیم.

وی ادامه داد: دروازه بان پارس جنوبی پارس امشب بسیار خوب بود و حتی در ۶ قدم نیز موقعیت گلزنی ما را مهار کرد و فرناندو دخسوس بدون شک در این بازی بهترین دروازه‌بانی چند هفته اخیر را به نمایش گذاشت.

قلعه‌نویی در جواب به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه قرار بود محمد محبی ضربه  پنالتی بزند  پاسخ داد: پنالتی زن ما در این بازی محبی نبود و پیش از بازی بازیکن خود را برای زدن ضربه پنالتی انتخاب کرده بودیم.

وی در ارتباط با مشکوک بودن پنالتی گرفته شده برای سپاهان نیز گفت: اگر پنالتی ما مشکوک بوده برای پارس جنوبی به هیچ وجه پنالتی نبوده زیرا کارشناسان داوری نیز اعلام داشتند این پنالتی صحیح نبوده است.

قلعه‌نویی در ارتباط با نحوه قضاوت داور بازی نیز گفت: به غیر از یک صحنه که باید کارشناسان داوری  نظر دهند از عملکرد تیم داوری تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.