به گزارش ایرنا محمد طیبی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و ۲ تیم هجومی کار کردند، در کل گرفتن یک امتیاز هم از استقلال برای ما خوب بود.
 
وی افزود: شرایط تیم ما روز به روز بهتر می شود البته بازیکنان جدید به هماهنگی بیشتر نیاز دارند. روند تیم رو به رشد است و به آینده امیدوار هستیم.

حبیب فرعباسی دروازه بان نفتی ها گفت: در این فصل بازیکنان زیادی به تیم اضافه شدند که نیاز به هماهنگی دارند. امشب برابر استقلال خوب ظاهر شدیم و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم افزود: ما برای برد وارد میدان شدیم اما گرفتن یک امتیاز هم غنیمت است. تاکنون از سه بازی سخت امتیاز کسب کردیم و کادر فنی از عملکرد تیم راضی است.

حامد نورمحمدی بازیکن نفت مسجد سلیمان هم گفت: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و استقلال حرفی برای گفتن نداشت. روی یک موقعیت ایستگاهی به گل رسیدیم و خوشحالم که این افتخار به من رسید تا زننده گل باشم.

وی افزود: تمام مجموعه باشگاه برای پیروزی در هر بازی تلاش می کنند و هوادارانمان این موضوع را به خوبی درک می کنند اما همچنان بازی های سختی در پیش داریم و باید بیشتر تلاش کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان شامگاه یکشنبه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

۹۸۷۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.