به گزارش ایرنا مهدی تارتار شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال اظهار داشت: یکی از هواداران ما گلایه داشت که چرا تمرینات پشت درهای بسته برگزار می‌شود. از این بابت از همه هواداران عذرخواهی کنم اما باید بگویم که این موضوع در فوتبال حرفه‌ای جا افتاده است که ۲ روز مانده به بازی، تیم‌ها پشت درهای بسته تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجبوریم چنین کاری را انجام دهیم و امیدوارم هواداران درک کنند گفت: اگر بدانیم همه هواداران خودمان در ورزشگاه حضور دارند، درهای محل تمرین را نمی‌بستیم، اما ممکن است در میان هواداران، کسانی باشند که تمرینات ما را ببینند، نکات لازم را شناسایی کنند و به حریف بگویند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درمورد دیدار تیمش برابر استقلال گفت: فکر می‌کنم این بازی برای هر ۲ تیم بسیار سخت باشد. استقلال در ۲ هفته گذشته خوب نتیجه نگرفته و انرژی مضاعفی برای بازی فردا دارد تا امتیاز کسب کند.

تارتار افزود: استقلال به شهری آمده که معمولاً‌ تیم‌ها به خاطر هواداران پرشور آن، جرات نمی‌کنند به فکر سه امتیاز باشند و به همین دلیل به ورزشگاه ما، لقب «جهنم زرد» داده‌اند. قطعا هواداران که یار دوازدهم نفت مسجدسلیمان محسوب می‌شوند، فردا هم یار و یاور ما هستند.

وی گفت: در ۲ بازی گذشته در شرایط سختی بازی کردیم و امتیازات به نسبت خوبی گرفتیم. البته کار استقلال به مراتب سخت‌تر است. ضمن احترام به استقلال، هدف ما کسب سه امتیاز است و امیدوارم به این مهم برسیم. تیم ما تغییرات گسرده‌ای داشته و بیشتر از اینکه به فکر یک مهاجم گلزن باشیم، به هماهنگی نیاز داریم. مهاجمان ما مانند میرجوان، حاتمی و جانفزا در سال‌های اخیر کم گل نزده‌اند. دغدغه ما بیشتر هماهنگی تیم است که به مروز زمان به دست می‌آید.

سرمربی نفت درمورد غایبان تیمش برای دیدار برابر استقلال گفت: هیچ بازیکن مصدوم یا محروم نداریم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ روز یکشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.