به گزارش ایرنا آندرآ استراماچونی شامگاه شنبه درنشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان ضمن تسلیت به خانواده دختر هوادار تیم استقلال اظهار داشت: فردا دیدار بسیار سختی داریم و می دانیم نفت مسجدسلیمان از ۲ دیدار قبلی خود با موفقیت بیرون آمده است و بازی خیلی خوبی مقابل تراکتور انجام دادند.

وی افزود: نفت مسجدسلیمان در دیدار قبلی خود یک بر صفر از حریف عقب بود، اما انگیزه‌اش را از دست نداد و کار را به تساوی کشاند. فکر می‌کنم تارتار کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد و بازیکنانی که از پارس جنوبی وارد این تیم شدند، نقش مهمی در نفت مسجدسلیمان دارند چرا که اسکلت تیم را تشکیل می‌دهند و بازی خوبی ارائه می‌کنند.

سرمربی استقلال افزود: تجربه محمد طیبی کاپیتان نفت هم خیلی مهم است. او سابقه بازی در تراکتور را  دارد و به تیمش خیلی کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش،که چرا تیمش با تک مهاجم بازی می کند گفت: من برنامه خودم را دارم، اما یک مربی بر حسب بازیکنانی که در اختیار دارد، باید بهترین عملکرد را داشته باشد. در دیدارهای دوستانه با ۲ مهاجم بازی می‌کردیم و تیم را به این شکل بستیم. ما الان چون مهاجم دوم واقعی نداریم، با یک مهاجم اصلی بازی می‌کنیم که او دیاباته است. 

استراماچونی افزود: اگر بازی دوستانه اول استقلال را می‌دیدید، متوجه می‌شدید که می‌خواستیم با همین شیوه بازی کنیم، اما دیاباته تنها مهاجم اصلی لیست تیم من است. مرتضی تبریزی، محسن کریمی و سجاد آقایی مهاجم اول ما نیستند و معتقدم بازی با شیوه ۲ مهاجم با این سه بازیکن، سخت است.

وی در خصوص اهدافش در استقلال گفت: همه می‌دانید که قراردادم ۲ ساله است و به همراه بازیکنان، هر روز تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در تمرینات و بازی‌ها داشته باشیم. با اینکه شروع خوبی نداشتیم، اما از موفقیت تیمم مطمئن هستم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ روز یکشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.