به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز در ورزشگاه شهدای رفسنجان مقابل مس رفسنجان به میدان رفت در نهایت به نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

گل‌ اول این دیدار را سعید زارع در دقیقه 15 برای فجر به ثمر رساند، اما رفسنجانی‌های که نمی‌خواستند در دیدار خانگی مغلوب باشند در دقیقه 35 و 46 دو گل وارد دروازه فجر کردند اما شادی مسی‌ها دیری نپایید و علی غلامرضاپور در دقیقه 63 گل تساوی را برای فجر به ثمر رساند.

بازی با نتیجه تساوی ادامه داشت تا اینکه فجری‌ها در دقیقه 90 با به ثمر رساندن گل سوم با دست پر و کسب 3 امتیاز کامل، امید را به اردوی شیرازی‌ها بازگرداندند و برنده این دیدار شدند. 

تیم فجر با این برد 26 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم فولاد یزد در رده هفدهم جدول قرار گرفت. کسب این 3 امتیاز ارزشمند کمک زیادی به فجر برای فرار از منطقه سقوط به لیگ دسته دوم کرد و امیدهای این تیم را برای ماندن در لیگ دسته اول بیشتر کرد.

در حال حاضر تیم سپیدرود رشت با 54 امتیاز در رده نخست، گل‌گهر سیرجان، پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی با 53 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده‌های دوم تا چهارم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدارهای این هفته خیبر خرم‌آباد با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان بندرانزلی شکست خورد، آلومنیوم اراک 3 بر صفر ایرانجوان را در هم شکست، دیدار راه‌آهن یزدان و اکسین البرز بدون گل به تساوی رسید.

سپیدرود رشت یک بر صفر مس کرماان را شکست داد. استقلال اهواز نیز یک بر صفر مغلوب بادران تهران شد. خونه به خونه مازندران 5 بر یک گل‌گهر سیرجان را مغلوب کرد. فولاد یزد نیز یک بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605899
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.