علیرضا رئیسی سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه افزود: صنایع باید سلامتی مردم را تضمین و مسئولیت اجتماعی خود را در مقابل مردم انجام دهند.

وی اضافه کرد: همان‌طور که در برنامه پنجم و ششم توسعه آمده هیچ صنعتی بدون پیوست سلامت حق ندارد مستقر شود ولی این‌چنین نیست.

رئیسی بابیان اینکه باید موضوع سلامت صنایع جدی گرفته شود و همگی به فکر باشیم گفت: اگر می‌گوییم باید پیوست سلامت باشد و صنعت باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهد به معنی این

نیست که با صنعت مخالف هستیم و اینکه تصور شود ما مخالف این صنایع هستیم یک نگاه بسیار ساده‌انگارانه و ساده‌لوحانه است.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم استان بوشهر مرزبانان خوبی بوده و میزبان خوبی برای صنایع هستند ولی کمترین بهره از صنایع نصیب آنها شده است.

رئیسی هدف از سفر خود به عسلویه را شناسایی و برطرف کردن مشکلات و ارتقای سطح خدمات ارایه شده از طریق پایش برنامه‌ها و ارزیابی عملکرد حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در منطقه

عسلویه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اجرایی شدن مصوبه‌های کمیته ملی کاهش آلایندگی عسلویه مهم‌ترین دغدغه حوزه سلامت در این منطقه برطرف می‌شود.

سعید کشمیری افزود: پی‌گیری برای اجرایی شدن مصوبه‌های کمیته کشوری کمیته ملی کاهش آلایندگی عسلویه یکی از اولویت‌های اصلی حوزه سلامت است.

وی بیان کرد: درصد فوت ناشی از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در استان بوشهر ۱۰ درصد است درصورتی که این آمار در عسلویه ۱۶ درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.