آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: در کشور عراق توطئه‌هایی توسط جهان استکبار صورت گرفته و از مطالبه‌های مردم این کشور سواستفاده شده تا جریان درخواست‎های مردمی به سمت مقابله با دولت عراق هدایت شود.

وی بیان کرد: اساس این حرکت ضدانقلابی بخوبی نمایان است که توسط بیگانگان صورت گرفته زیرا زمان انجام این حرکت درست پیش از پیاده روی بزرگ اربعین این مهم را اثبات می‌کند.

صفایی بوشهری ادامه داد: مردم عراق از دولت خود درخواست‌هایی داشتند ولی دشمن با موج سواری قصد دارد فضای این کشور را به سمت آشوب سوق دهد.

وی بیان کرد: دشمن در صدد بود تا با آشوب حرکت بزرگ انقلابی و جهادی اربعین تحت شعاع قرار گیرد اما با هوشیاری و بیداری  مردم عراق اکنون فضا کنترل شده است.

صفایی بوشهری افزود: جهان استکبار بداند که نام و راه امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست و پیاده روی اربعین یک حرکت الهی است که در آینده نگاه تمامی جهان به آن معطوف خواهد شد.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: این نیرو به عنوان مکلف ایجاد نظم و امنیت در ۴۱ سالگی عمر شکوهمند انقلاب اسلامی در تمامی فراز و نشیب‌ها و بویژه شرایط کنونی که جهان استکبار به دنبال ایجاد ناامنی و هرج و مرج است، بسیار موفق عمل کرده است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در یک فضای فرهنگی، دینی و انقلابی براساس ولایتمداری همواره در خدمت به مردم و انقلاب اسلامی پیشگام ظاهر شده است.

صفایی بوشهری ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی در فضای ملی مایه افتخار است و در استان بوشهر نیز کارنامه موفقی از خود بر جا گذاشته است.

وی  با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع فرماندهان سپاه گفت: سپاه پاسداران درهمه عرصه‌های مورد نیاز نظام چه در صنایع نظامی و دفاعی و چه عرصه‌های عمران و پیشرفت نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است.

صفایی بوشهری گفت: سپاه در جغرافیای مقاومت منطقه همواره توانسته توطئه سردمداران جبهه استکبار را افشا کند.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.