فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ایثارگران اعم از شهدا، جانبازان، آزاداگان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های باور نکردنی خلق کردند حماسه‌هایی که در ابعاد مختلف می‌توان ساعت‌ها از عملیات‌ها و حماسه‌های باورنکردنی و ظفرمندانه و غرورآفرین غرب و قله‌های کردستان تا خیابان‌های تف دیده خوزستان و تا آبهای نیلگون خلیج فارس در زمین، هوا و دریا  ذکر حماسه آفرینی کرد.

سردار علی رزمجو افزود: رزمندگان اسلام با رمز اسماء الله با توکل بر خدا و پیروی از امام راحل در مقابل دشمن ایستادند و با خون خود حماسه‌ها آفریدند و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند.

وی بیان کرد: شهدا با خون خود از خیمه گاه انقلاب اسلامی که دارای ویژگی‌های خیمه‌گاه امام حسین (ع) در صحرای کربلاست دفاع کردند امروز نیز ما باید از خیمه‌گاه انقلاب سلامی و مرزهای این کشور دفاع کنیم همانطور که تاکنون نیز مردم ایران و خدمتگزاران آنان درعرصه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند.

رزمجو گفت: شهدا با ایثار جان خود حرکتی اقتدارآفرین و عزت آفرین در کشور خلق کردند و بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب‌ها و نابسامانی‌ها بر امواج پرتلاطم توطئه‌ها کشتی انقلاب عزتمندانه و مقتدرانه معادله‌های سیاسی قدرت‌ها را برهم زده است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان بوشهر گفت: شهیدان ثابت کردند با سلاح ایمان، تقوا و کمترین امکانات اما با توکل بر خدا و توصل به انبیا می توان بزرگترین سلاح‌های دشمن را از بین برد.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: بعد از گذشت ۴۰ سال و در گام دوم انقلاب استراتژی ایران اسلامی منتشر می‌شود و این اقتدار ایران اسلامی در نشست‌های بین‌المللی و جهانی باعث می‌شود همه در مقابل خواسته‌های انقلاب اسلامی و دولتمردان این نظام به زانو درآیند.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.