به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز چهارشنبه در آیین سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا افزود: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهیدان، رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.

وی از شهیدان به عنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سرپل ذهاب نیز گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگرانی است که از همه تعلقات دنیوی خود گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
سرهنگ پاسدار نوروز اکبری افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب نیز گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها در تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

عبدالرضا خانمحمدی افزود: شهدای ما بابصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار تن، ۸۶۱ شهید والامقام، یک هزار و ۴۰۰ جانباز و ۱۱۲ آزاده سرافراز را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.