معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از این شمار کلاس‌های چند ۶۵ مورد در دشتستان دایر است که با توجه به تعداد زیاد این کلاس‌ها در این شهرستان چهار راهبر آموزشی در این منطقه فعالیت می‌کنند.

محمود قاسمی روز چهارشنبه در نشست با نیروهای این حوزه افزود: راهبران آموزشی با توجه به تجربه کاری باید با نظارت بر اقدامات آموزشی و تربیتی معلمان چندپایه و بیان نقاط ضعف و قوت تدریس آنها را در تعلیم و تربیت یاری کنند.

وی هدف از اجرای طرح راهبران آموزشی را تحقق عدالت آموزشی عنوان کرد و گفت: راهبران آموزشی به‌عنوان معلم مکمل فعالیت می‌کنند تا دانش آموزان کلاس‌های چند پایه و مناطق روستایی و محروم از تجربه‌های راهبران بهره‌مند شوند.

رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انتخاب اصولی راهبران آموزشی و تربیتی با توجه به تخصص و تجربه آنها در کلاس‌های درس از الزام‌هایی است که در این ارتباط از داوطلبانی که از طرف منطقه انتخاب شده بودند مصاحبه تخصصی انجام گرفت.

یوسف رازقی پور افزود: داوطلبان پس از انجام فرایند مصاحبه انتخاب و مشغول به فعالیت می‌شوند ودوره های آموزشی تخصصی نیز برای توجیه بهتر راهبران آموزشی و تربیتی به صورت کارگاه تخصصی در مهرماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط و نیمه مرتبط و حداقل پنج سال سابقه مدیریت در مدرسه‌های ابتدایی و کلاس‌های چند پایه از شرایط جذب راهبران است.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.