جشن کلاس اولی‌ها در دبستان معینی بوشهر با حضور جمعی ازمسئولان برگزارشد و دانش آموزان درحالی که شاخه‌های گل دردست داشتند از زیر قرآن و اسپند گذشتند و وارد مدرسه شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: تقارن روز شکوفه ها با نخستین روز از هفته دفاع مقدس به ما این تکلیف را یادآورشد می‌شود که نسل این آب و خاک را با حماسه دفاع مقدس آشنا کنیم.

غلامحسین حسینی افزود: امید می‌رود بتوانیم نسل جوانی که روزهای دفاع مقدس را ندیده و تجربه نکردند را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود اولیای دانش آموزان در کنار معلمان بتوانند سال تحصیلی خوب و پرباری را برای فرزندان خود رقم بزنند.

حسینی یادآور شد: هم اکنون تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی ۲۴۱ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این استان اندیشیده شده است.

وی گفت: عملیات آماده سازی هشت هزار و ۲۸۷ کلاس درس در قالب دو هزار و ۱۸۴مدرسه در استان بوشهر انجام شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تلاش شده هیچ کلاسی بدون معلم نباشد و انتظار می‌رود اولیای دانش‌آموزان هرجا نقدی دیدند به ما انتقال دهند تا بتوانیم زمینه تربیت دانش‌آموزانی کوشا و در تراز هدف‌های  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت کنیم.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.