مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان روز یکشنبه در مراسم جشن شکوفه‌ها در دبستان شاهد ریحانه زنجان با بیان اینکه امسال حدود  ۲۰۰ هزار دانشآموز زنجانی در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل میشوند، گفت:  شمار دانش آموزان در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش یافته است.

ابراهیم رفیعی افزود:  امسال با اقدامات انجام شده بیش از ۹ هزار و ۱۸۵ کلاس درس در قالب ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه در استان زنجان برای سال تحصیلی جدید آماده شده است و علاوه بر آن ۱۵ هزار فرهنگی نیز  تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارند.

این مسئول ادامه داد: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸  هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود و در این راستا تمام تمهیدات و امکانات آموزشی لازم برای سال تحصیلی فراهم شده است.

وی یادآوری کرد: در سال تحصیلی جدید ۸۷۱ نفر از ائمه جماعات فرهنگی در مدارس حضور مییابند و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه ۲۸۸ روحانی در یک‌هزار و ۱۶۷ مدرسه نماز جماعت برگزار میکنند.

رفیعی با بیان اینکه این زنجان در پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی جز استان‌های پیشرو در کشور محسوب میشود و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید سیستمهای گرمایشی مدارس استان زنجان استانداردسازی شده اسـت،

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.