رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با تلاش همه جانبه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و همکاری اهالی روستای بادکی ارومیه، فرآیند تعلیم و تربیت در مدرسه بادکی امروز 6 آبان 96 مجددا آغاز شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، مهدی محمدپور رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مورد آخرین جزئیات مدارس آسیب دیده در منطقه اسلام آباد و روستای بادکی ارومیه اظهار کرد: مدرسه بادکی در اتفاقات اخیر آسیب دیده بود لذا آموزش و پرورش با جدیت به این موضوع وارد شده و خسارتهای وارده در کمترین زمان ممکن مرمت و بازسازی شد و امروز دانش آموزان این مدرسه تحصیل خود را از سر گرفتند.
وی در خصوص مدرسه راه شهدا نیز گفت: بر اساس بازدید های صورت گرفته، شدت آسیبهای وارده در این مدرسه گسترده تر بود که طی بازدید از محل تمام تلاش بر این است که این مدرسه در اسرع وقت مورد ترمیم و بازسازی قرار گیرد تا دانش آموزان مدرسه از تحصیل باز نمانند.
محمدپور خاطر نشان کرد: مرمت و بازسازی مدرسه راه شهدا با همکاری اهالی محل و نوسازی مدارس شروع شده که به محض اتمام، فرآیند تعلیم و تربیت در این مدرسه ادامه خواهد داشت .
به گزارش ایسنا؛ این دو مدرسه بر اثر حوادث روز دوشنبه 1 آبان 96 در منطقه اسلام آباد ارومیه دچار تخریب شده بودند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.