مصطفی مردانی روز یکشنبه در نشست با عکاسان بسیجی استان بوشهر افزود: عاشورا از ماندگارترین و مهمترین رویدادهای اسلامی است که چراغ فروزانی برای پیشگیری از انحراف در جامعه و راهنمای دست‌یابی به سعادت است.

وی بیان کرد: معرفی و ترویج مفاهیم والای حماسه عاشورا وظیفه‌ای است که منحصر به فرد خاصی نیست و تمام مسلمانان و دوستداران اهل‌بیت (ع) باید به اندازه توان خود در این عرصه کوشا باشند.

مردانی ادامه داد: با گسترش فناوری‌های نوین هنر عکاسی نیز متحول و بخشی از جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره شده است و باتوجه به تأثیرگذاری عکس در انتقال مفاهیم و پیام‌ها باید توجه ویژه‌ای به این هنر داشت.

مردانی بیان کرد: در این راستا امسال پنجمین فراخوان عکس "سربازان کوچک امام حسین (ع)" در استان بوشهر با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهردار بندر بوشهر و سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این فراخوان در ۲ بخش "دوربین عکاسی" و "تلفن همراه" با موضوع حضور کودکان، نونهالان و شیرخوارگان حسینی در آئین‌های سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

مردانی یادآورشد: هنرمندان و عموم علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را در بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۲۷ مهر (مصادف با دهه اول محرم تا اربعین حسینی) حداکثر تا پایان مهرماه به دبیرخانه فراخوان ارسال کنند.

وی افزود: نمایشگاه آثار منتخب هفته اول آذرماه همزمان با هفته بسیج برپا و به پنج برگزیده بخش "دوربین عکاسی" و "تلفن همراه" به ترتیب ۶ و ۲  میلیون ریال جایزه نقدی اهدا میشود.

مردانی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه فراخوان در خیابان جانبازان، کوچه لاله ۲۳ (سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر) ارسال کنند.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.