پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با وزش بادهای شمال غربی خلیج فارس تا حدودی مواج و متلاطم است هرچند که از صبح تا ظهر فردا از سرعت باد و ارتفاع موج دریا تا حدودی کاسته می شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری و در برخی نقاط همراه با غبار محلی و بر روی ساحل و دریا همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی شده است.

 مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۴ تا ۳۶ کیلومتر  و بر روی دریا در سواحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی افزود: سرعت وزش باد در سواحل جنوبی نیز ۱۶ تا ۴۰ و بر روی دریا طی ساعت هایی از امروز تا ۵۰ کیلومتر در ساعت و فردا در همه نقاط ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از سواحل گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر، سواحل مرکزی و جنوبی استان ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی تا ۱۸۰ و از فردا در همه نقاط ۳۰ تا ۹۰

و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۴:۰۳ بامداد، جذر اول ۲۹: ۱۲، مد دوم ۲۷: ۰۲ و جذر دوم ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه خواهد بود.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.