نادر شفیع خدایی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: این گرد و خاک با وزش شدید بادهای شمالی غربی روی کشور عراق تشکیل شده و در پی آن در برخی از ساعت ها برای استان بوشهر کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: از اواخر وقت امروز تا بامداد فردا افزایش وزش سرعت بادهای شمال غربی در نواحی شمالی خلیج فارس ادامه دارد و از صبح فردا در سواحل شمالی استان وضعیت آرام تر می شود.
شفیع خدایی افزود: در قسمت های شمال و مرکز خلیج فارس دور از سواحل استان بوشهر همچنان بادهای شمال غربی حاکم و در پی آن دریا مواج و متلاطم است.
وی یادآور شد: طی این مدت سواحل مرکزی و جنوبی استان از وضعیت آرامی برخوردار و تلاطم دریا در دور از سواحل خواهد بود.
شفیع خدایی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، مه رقیق صبحگاهی و در برخی مناطق شمالی و مرکزی استان احتمال گرد و خاک پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که از اواخر وقت امروز تا بامداد فردا در مناطق شمالی تا مرکزی استان در دور از سواحل 34 و گاهی تا 50 کیلومتر در ساعت می رسد.
شفیع خدایی افزود: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان 60 تا 120 و از اواخر وقت تا بامداد فردا در دور از سواحل 90 تا 180 سانتی متر پیش بینی شده که گاهی تا 210 سانتی متر افزایش می یابد.
وی گفت: فردا در بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 01:37 بامداد، مد اول 08:16، جزر دوم 16:06 و مد دوم دریا 22:24 خواهد بود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.