نادر شفیع خدایی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این جریان بیشتر بر روی دریا و بخصوص در قسمت های شمالی و مرکزی خلیج فارس است که به سبب آن در برخی از ساعات خلیج فارس مواج و متلاطم می شود.
وی اظهارداشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و گاهی گرد و خاک و در برخی نقاط جنوبی استان در اوایل صبح مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت و در قسمت های شمالی و مرکزی استان در برخی ساعات تا بیش از 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی گفت: ارتفاع موج دریا نیز 60 تا 120 سانتیمتر و از اواخر شب در قسمتهای شمالی و مرکزی خلیج فارس در برخی ساعت ها تا 180 سانتیمتر پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در بندر بوشهر فردا زمان جزر اول دریا در ساعت 03:39 دقیقه بامداد ، مد اول دریا 10:01 ، جزر دوم 17:04 و مد دوم در ساعت 23:27 دقیقه خواهد بود.
وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 48 و عسلویه با 28 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین وکمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت عسلویه با 89 و جم با 9 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.