سردار حسین اشتری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: پلیس در برخورد با کسانی که دارو را  به صورت قاچاق به فروش می‌رسانند اقداماتی در سنوات گذشته انجام داد که موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

وی بیان کرد: در این عرصه مسئولان مربوط پای کار آمدند و ما نیز حمایت می‌کنیم و امیدواریم که با همت جمعی بتوانیم برخورد مناسب با فروشندگان داروهای قاچاق داشته باشیم.

اشتری ادامه داد: بحث فروش داروهای قاچاق در یک نقطه صورت نمی‌گیرد و فعالیت در شهرهای مختلف و بویژه در فضای مجازی صورت انجام می‌شود که به طور قطع برخورد لازم با قاچاقچیان در زمینه فروش دارو صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: از سال گذشته روی این موضوع کار شده و باندهای زیادی شناسایی و دستگیر شدند و اشراف کاملی بر فعالیت های این حوزه وجود دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه اقدام های خوبی در آینده برای برخورد با فروشندگان داروهای قاچاق اجرایی خواهد شد.

سردار اشتری که روز چهارشنبه به استان بوشهر سفر کرده است پس از افتتاح مهمانسرای فرماندهی انتظامی این استان و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر به بندر دلوار می‌رود تا در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری شرکت کند.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.