فرماندار گناوه دوشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با وجود اینکه دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور قرار گرفته اما طرح‌های مهمی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان گناوه در هفته دولت و در طول سال پیش بینی شده است.

سید علی پاکنژاد افزود:  باتوجه به خدمات گسترده دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه ادامه داد: هرچه بیشتر مردم در جریان خدمات نظام و دولت قرار گیرند امیدواری آنان نسبت به نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: ارتباط داشتن مدیران با رسانه ها و اطلاع رسانی به موقع آنان نقش مهمی در ایجاد نشاط و امید در بین مردم دارد.

فرماندار گناوه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال بمناسبت  هفته دولت ۵۲ طرح با ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

وی افزود: از این مجموع  ۴۴ طرح با ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی هشت طرح با ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در این شهرستان آغاز می‌شود.

پاکنژاد یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عمده طرح‌های افتتاحی و اجرایی در هفته دولت بصورت تجمیعی و در ساعت‌های غیر اداری و عصرها انجام می‌شود تا روند خدمت رسانی به مردم در دستگاه‌های اجرایی با مشکل روبه رو نشود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دولت حضور پررنگ داشته و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: قرار گرفتن شهرستان گناوه به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان‌های کمتر توسعه یافته به‌معنای محرومیت این منطقه نیست بلکه هدف توسعه همه جانبه فرا گیر این شهرستان است.

رسول رستمی افزود: شهرستان گناوه دارای ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی است که برنامه ریزی مناسبی برای بهره گیری از این فرصتها شده است.

وی اظهار داشت: کلید طرح ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور در دفتر رهبر معظم انقلاب زده شده و وزیر کشور متولی آن است.

رستمی گفت: مسئولان و مردم از این فرصت پیش آمده در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گناوه نهایت استفاده را داشته باشند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان بوشهر افزود: بمنظور اجرای این طرح در شهرستان گناوه جلسه‌های متعددی با رویکردهای چند وجهی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برای استفاده هر چه بیشتر از این موقعیت و نتیجه بخش بودن این طرح اتاق فکری از نخبگان استان تشکیل و نشست‌های متعددی با دستگاه‌های اجرایی برگزار و مسئولیت‌ها و ماموریت آنان تا پایان سال و برنامه ششم توسعه تدوین و مشخص می‌شود.

رستمی گفت: در این طرح به  توسعه زیرساخت ها و ارتقای مسایل اجتماعی در شهر و روستاهای شهرستان گناوه نگاه خاصی می‌شود.

وی بیان کرد: هر برنامه و طرح مناسبی که قرار باشد آینده در استان بوشهر اجرا شود از شهرستان گناوه به عنوان پایلوت شروع می‌شود.

در  این جلسه از آزاده سرافراز حجت اله احمدی رئیس اداره مخابرات شهرستان گناوه  تجلیل شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.