معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور گفت: رسانه ها به حق مردم در تعیین سرنوشتشان از طریق صندوق رای پرداخته و زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم نمایند، در حقیقت تشویق عالمانه برای یک حضور آگاهانه در پای صندوق های رای انجام شود.


به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، مجید خورشیدی  در نشست با مدیران خبرگزاری های استان عنوان کرد: مردم بوشهر در زمینه بردباری، تساهل و مدارا خوشنام هستند و با توجه به فرهنگ مدارا، در این استان کمترین تعارض را با اصحاب رسانه و کمترین شکایت های مطبوعاتی را داریم که نشان از فرهنگ مدارا و حرفه ای بودن خبرنگاران است.


وی افزود: مدیریت عالی استان و استاندار محترم نظر حداکثری برای ارتباط بین رسانه ها و مدیران دستگاه های اجرایی دارد که خروجی ارتباط مدیران با رسانه ها در هفته دولت ارزیابی و این معیار در معرفی دستگاه های برتر لحاظ خواهد شد.


معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه قدرت رسانه ها در جهان امروز می تواند حکومت ها را وادار به حرکت نماید، گفت: مدیری که پاسخگوی رسانه ها نباشد از قدرت رسانه آگاه نیست.


یکی از راه های پاسخگو کردن مدیران استفاده از قدرت رسانه است


خورشیدی با تاکید بر همراهی با رسانه ها خاطرنشان کرد: خبرگزاری ها راس و رسانه ی رسانه ها هستند و یکی از راه های پاسخگو کردن مدیران استفاده از قدرت رسانه است.


وی با اشاره به اینکه خبرگزاری ها نمی توانند خبر زرد تولید کنند، تاکید کرد: ویژگی اخبار خبرگزاری ها دقت در تولید محتوا و تولید خبر رسمی، دقیق و حرفه ای است. 


دوری از عوام زدگی اولویت خبرنگاران باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری نه تنها خطاب به ایسنا بلکه خطاب به تمامی رسانه ها است، اخبار خوب، مفید و امیدبخش منتشر کنید که استفاده از این سه عنصر و دوری از عوام زدگی باید اولویت خبرنگاران باشد. 


مجید خورشیدی با بیان اینکه نقد بهترین هدیه است، اظهار کرد: البته باید به خاطر داشته باشیم که از فضای انصاف خارج نشویم، چرا که رسانه باید بازتابنده کژی های جامعه باشد.


وی با اشاره به اینکه از نقد استقبال می کنیم، عنوان کرد: اگر رسانه ها نقد کردند انباشت ارزش های فروخورده در جامعه اتفاق نمی افتد. 


دستاوردها و موفقیت ها باید معرفی شوند


معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه باید خدمات دولت ارائه و به مردم گفته شود، افزود: استان بوشهر در زمینه فرهنگ و ادب، موسیقی، تاریخ و... فراوان برای عرضه در جهان و گستره ملی دارد، که خیلی از این ظرفیت ها ناشناخته است و همچنین فراوان اقداماتی انجام شده و گفته نشده است، لذا دستاوردها و موفقیت ها نیز باید معرفی شوند.


وی با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور گفت: از این منظر که برای چهار سال سرنوشت قانون‌گذاری کشور را تعیین می کند و رسانه ها به حق مردم در تعیین سرنوشتشان از طریق صندوق رای پرداخته و زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم نمایند.  


خورشیدی بیان کرد: خواهشم این است که زمینه برگزاری انتخابات خوب، سالم و بی عیب و نقص را فراهم کنید، عیوب و نقص ها را بگوئید، در حقیقت تشویق عالمانه برای یک حضور آگاهانه در پای صندوق های رای انجام شود. 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به انتخاب فرماندار دشتستان اظهار کرد: در زمینه انتخاب فرماندار شهرستان دشتستان اقدامات لازم به موقع انجام شده است، گزینه موردنظر را معرفی کرده ایم و منتظر ابلاغ وزارت کشور هستیم. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.