رئیس هیات مدیره دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر  بوشهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این دانشگاه  از ترم پیش رو در هشت رشته در مقطع های  کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

عهدیه هوشمند افزود: این واحد در مقطع کاردانی در رشته های طراحی دوخت، روابط عمومی، امور فرهنگی، عکاسی و گرافیک و در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌هایی از جمله طراحی دوخت، روابط عمومی و گرافیک پذیرش دانشجو دارد.

وی ادامه داد: این دانشگاه به عنوان مرکزی شغل محور است و نیاز صنوف را تأمین و دانش آموختگان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

هوشمند یادآور شد: ۷۰ درصد آموزش‌های دانش آموختگان در این دانشگاه واحدهای عملی و  تنها ۳۰ درصد از فراگیری دانش آموختگان در قالب واحدهای تئوری است.

وی ادامه داد: زمان نامنویسی برای مقطع کاردانی ۲۷ مرداد و مقطع کارشناسی دوم شهریورماه است که در هر رشته قابلیت جذب ۷۵ دانشجو وجود دارد.

هوشمند افزود: به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در صورتی که خبرنگاران و عکاسان تمایل به تحصیل در این واحد دانشگاه علمی و کاربردی را داشته باشند تخفیف ویژه در شهریه آنها لحاظ می‌شود

وی یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی در استان بوشهر اکنون در ۱۰ هزار دانشجو دارد و تاکنون سه هزار دانشجو از مراکز علمی کاربردی استان فارغ تحصیل شدند.

 ۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.