به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر کردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه 60 اثر از دانشجویان رشته های معماری، سینما، امور فرهنگی، گرافیک و روابط عمومی در معرض دید قرار داده شده است.
شهین سیف افزود: پس از اعلام فراخوان برپایی این نمایشگاه در مرکر فرهنگ و هنر کردستان از سوی دانشجویان در حال تحصیل این دانشگاه 90 اثر به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد که از این میان 60 اثر توسط اساتید برای شرکت در این نمایشگاه انتخاب شد.
به گفته وی در این نمایشگاه علاوه بر آثار دانشجویان مشغول به تحصیل این دانشگاه، آثار یکی از کارآفرینان فارغ التحصیل این دانشگاه نیز به معرض نمایش گذاشته شده است.
رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر کردستان هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی سایر دانشجویان و همچنین اقشار مختلف مردم با توانایی ها و دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد.
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر کردستان به عنوان پنج مرکز برتر کشور معرفی و شناخته شده است و در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس علمی کاربردی در تهران مورد تقدیر هم قرار گرفت.
هم اکنون 800 دانشجو در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کردستان و در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند و تاکنون 2 هزار و 500 دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.
نمایشگاه ربع قرن، آثار و دستاوردهای دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کردستان از 18 تا 20 شهریور در پردیس سینما بهمن سنندج دایر است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشاردهنده: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.