فرماندار دیر روز دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان نقش آفرین هستند.

کریم علی حسنی افزود: خبرنگاران سفیران اطلاع‌ رسانی در حوزه‌های مختلف جامعه هستند و انتظار است در اخباری که منتشر می‌کنند منافع شهرستان را در نظر بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با وجود همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها اما دولت با پشتیبانی مردم تاکنون گام‌های مهمی در توسعه و آبادانی شهرستان‌ها برداشته است.

علی حسنی ادامه داد: در راستای ارتقای سطح محورهای ارتباطی اعتبار لازم برای اجرای پروژه جاده ورودی غربی شهر دیر تخصیص داده شده و متولی آن اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

فرماندار دیر اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور منعقد شده که باید در مدت ۲ سال آینده مسیر دیر به بردخون شانه‌سازی و تعریض شود که اعتبار آن به اندازه کل اعتبارات تملک دارایی شهرستان است.

وی افزود: برای جاده دیر به بوشهر ٨٠٠میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهور تزریق شده و ١٥٠ میلیارد ریال هم از وزارت نفت، که طبق قول اداره کل راه و شهرسازی طی دوسال به سرانجام و اتمام می‌رسد.

 درباره جاده بردخون کهنه به بردخون که نیازمند تقاطع همسطح است، ادامه داد: اعتبارات آن از محل وزارت نفت است که پنج میلیارد ریال اولیه آن تزریق شده است.

علی‌ حسنی گفت: جاده آبدان به دوراهک در سه قطعه اجرا می‌شود که اعتبار اولیه هشت کیلومتر ابتدایی این جاده ۲۰ کیلومتر تزریق و شروع به کار شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح زمین چمن خوابگاه ورزشی ممکن است به هفته دولت نرسد، افزود: با توجه  به نبود استخر شنا در شهرستان دیر تلاش می شود این مطالبه ورزشکاران پی‌گیری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: خبرنگاران چشم بینای مردم و حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند.

غلامرضا ناطقی پور اظهار کرد: خبرنگاران امین مردم و دولت هستند و کار خبرنگاری شجاعانه و مانند رفتن روی مین است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: یک خبرنگار واقعی باید عالم، هنرمند، به‌روز، دردمند و قلم درستی داشته باشد و اولویت ها را تشخیص دهند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید مهارت‌های مختلف خبرنویسی، نویسندگی و نوآوری را بدانند و با افرادی که در فضای مجازی مطلب می‌نویسند متفاوت هستند.

ناطقی‌پور ادامه داد: خبرنگاران پل ارتباط مردم و مسئولان هستند فعالان رسانه ای شهرستان دیر تاکنون به خوبی در این عرصه ورود کرده و ما نیز یک تنه از آنها حمایت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در دوران گذر از شیوه سنتی به مدرن هستیم، تأکید کرد: افراد باید مطالبه‌گری‌ها خود را در چارچوب قانون دنبال کنند.

۷۲۰۷/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.