زیر ذره بین قرار گرفتن ارتباط مسئولان گناوه با رسانه ها که در گذشته مغفول مانده بود بنا به تاکید فرماندار این شهرستان عملیاتی شد و گام اول آن با محوریت ارتباط با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کلید خورد و  قرار است  بقیه رسانه ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

بر این اساس در جلسه های ماهانه شورای اداری گناوه  وضعیت ارتباط رسانه ای مسئولان ادارات با ایرنا در دستور کار اصلی گنجانده شده و به طور مستمر در نشست های آینده تداوم خواهد یافت.

در این جلسه مسئول روابط عمومی فرمانداری گزارشی یک ماه از عملکرد ادارات را بنا به اطلاعات دریافت شده از ایرنا ارایه می دهد و تصمیم گرفته شده وضعیت ارتباطی با دیگر رسانه ها در نشست های آینده بررسی شود.

بررسی وضعیت روابط عمومی های ادارات نیز که در طول یک ماه فعالیت داشته اند نیز بررسی و اعلام می‌شود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری گناوه گفت: باتوجه به ابلاغیه رئیس جمهوری در زمینه اولویت‌های ارتباطی و رسانه ای به سخنگوی دولت، روابط عمومی‌ها در این زمینه باید بخوبی ایفای نقش کنند.

اکبر احمد زاده افزود: در این ارتباط فرمانداری برنامه ریزی لازم برای اجرا و تحقق این ابلاغیه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها آیینه تمام نمای ادارات هستند که عملکرد آنان می تواند مدیر و اداره خود را به اوج رسانده یا محو کند.

احمد زاده افزود:  باتوجه به اینکه یکی از شاخصه های مهم مدنظر عملکرد و ارزیابی مدیران ارتباط با رسانه هاست که در دستور کار فرمانداری قرار گرفته و در جلسه های شورای اداری روند فعالیت آنان در این زمینه گزارش می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی تنها و اولین خبرگزاری رسمی ایران است که  نمایندگی آن در این شهرستان با سابقه بیش از ۲۰ سال با مسئولان و مردم تعامل خوبی دارد و تاکنون کمک شایانی در تصمیم گیری ها و پیگیری  رفع مشکلات منطقه به صورت تخصصی  ایفا کرده است.

سیدعلی پاک نژاد افزود: ایرنا با توجه به حجم و نوع فعالیت حرفه ای، نقشی بسیار حساس و مهم در تصمیم گیری‌های کشور در عرصه‌های مختلف دارد.

وی ادامه داد: هنر و کار مسئول ارتباط داشتن با مردم و رسانه ها و  باید بدانند در دل جامعه چه می گذرد و چه مطالبه هایی دارند تا به مساله خاص تبدیل نشده و بموقع پاسخ دهند.

پاک نژاد گفت: همه سعی و تلاش خود را برای ارتباط مستمر با خبرنگاران بکار برده و این روند روز به روز بیشتر شده است.

فرماندار گناوه  بیان کرد:  باتوجه به اینکه روابط عمومی‌ها نقش قلب تپنده هر سازمان را ایفا می‌کنند، یکی از شیوه های اصلی ارزشیابی مدیران، نحوه ارتباط آنها با رسانه است که استاندار بوشهر بر آن تاکید و در دستور کار جلسات شورای اداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: به نقش و جایگاه ارتباطات رسانه‌ای در دنیای امروز و تاثیرگذار آنها اعتقاد راسخ دارم و در این زمینه به  دستگاه‌های اجرایی تاکید شده  خدمات صورت گرفته را به رسانه ها انعکاس و با خبرنگاران خبرگزاری ها از جمله نمایندگی ایرنا و سایت های خبری ارتباط مستمر داشته باشند تا مردم هر چه بهتر در جریان خدمات نظام و دولت قرار گیرند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.