به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: در این ارتباط از این شمار با 18 واحد رایزنی شده و زمینه فعال سازی هشت واحد آن در سال جاری فراهم است.
وی اضافه کرد: در بخش معدن نیز 15 واحد راکد با قابلیت فعال سازی مجدد وجود دارد که تلاش می شود با فراهم شدن تسهیلات مناسب زمینه فعالیت آنها در سال رونق تولید فراهم شود.
حسینی محمدی ادامه داد: 200 طرح بالای 40 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در استان بوشهر شناسایی شده که مشکلات آنها در بخش های مختلف تامین آب و برق، مالی و گواهی محیط زیستی مورد بررسی قرار گرفته تا زمینه آغاز بکار آنها فراهم شود.
وی بیان کرد: طرح های بالای 60 درصد نیز 38 واحد است که 2 طرح پتروشیمی بوشهر و واحد یوتیلیتی متانول کاوه بزودی و مابقی نیز تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر اظهارداشت: 10 شرکت تولیدی این استان نیز برای افزایش ظرفیت شناسایی شده که با پرداخت تسهیلات بانکی به حداکثر ظرفیت تولیدی می‌رسند.
وی افزود: در سال جاری که حداکثر ظرفیت برای راه اندازی واحدهای تولیدی در این استان بکار گرفته شده است.
حسینی محمدی یادآور شد: از محل تسهیلات رونق تولید سال گذشته 920 میلیارد ریال به 41 بنگاه اقتصادی این استان پرداخت شده است.
وی گفت: برخی از بنگاه ها نیز در نوبت دریافت این تسهیلات قراردارند که کار معرفی آنها به بانک برای انعقاد تفاهم نامه در دست اجراست.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.