به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست با شورایاران محلات جنوبی شهر بوشهر افزود: این پارک در کنار ساحل خلیج فارس ظرفیتی مهم برای توسعه محلات جنوب شهر بوشهر است که باید ازآن بخوبی استفاده شود.
وی بیان کرد: سال قبل 50 میلیارد ریال به پارک لیان تخصیص یافت که به سبب طولانی بودن فرایند اداری اجرای پروژه‌ها، طرح‌ها در این پارک با کندی انجام می‌‌شود.
گراوند اظهارداشت: با اجرای پروژه‌ها در پارک لیان بوشهر این پارک به منطقه مهم گردشگری بوشهر تبدیل و رونق خاصی به محلات جنوبی شهر بوشهر می‌بخشد.
وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت گردشگری بوشهر یکی از اولویت‌های توسعه این استان است که در این ارتباط طرح‌هایی مهم تدوین و عملیاتی شده است.
گراوند با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی محله های مختلف شهر بوشهر بیان کرد: پروژه آب شیرین‌کن بوشهر که به ظرفیت تولید 10 هزار متر مکعب آب در شبانه روز افتتاح شد با هدف جبران کسری آب محلات جنوبی شهر بوشهر ظرفیت آن افزایش یافته که گام به گام وارد مدار تولید می‌شود.
گراوند یادآور شد: ظرفیت این پروژه امسال به 22 هزار و 500 متر مکعب آب افزایش می‌یابد و تاکنون نیز چهار هزار مترمکعب به ظرفیت آب شیرین‌کن بوشهر افزوده شده است.
وی یادآور شد: همچنین پنج شرکت آب و فاضلاب استان‌های فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران برای نوسازی شبکه آبرسانی شهرهای بوشهر، برازجان و جم با اعتباری افزون بر 500 میلیارد ریال همکاری می‌کنند.
گراوند گفت: با تکمیل این پروژه‌ها تا پایان امسال نگرانی و دغدغه مردم بویژه محلات جنوبی شهر بوشهر در تامین و توزیع آب آشامیدنی برطرف می‌ شود.
وی با تاکید بر اجرایی شدن طرح مطالعاتی اجرای شبکه فاضلاب در محله های جنوبی بوشهر بیان کرد: با اجرا و تکمیل طرح فاضلاب در محلات جنوبی بوشهر، پرونده این پروژه در بوشهر بسته می‌شود.
استاندار بوشهر گفت: برای اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر 700 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که این پروژه امسال در این بافت تکمیل خواهد شد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.