مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در شهر زنجان تا 7 سال آینده به 75 درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز پنج شنبه (5مرداد) با بیان اینکه مطمئن هستیم کیفیت آب استان مشکلی ندارد، افزود : حفظ کیفیت آب، خط قرمز ماست و در این باره بشدت کنترل های لازم را انجام می دهیم.

وی همچنین اعلام کرد : در استان زنجان با توجه به محدودیت های اعتباری ، بویژه بحث تملک داریی استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و سرمایه گذاری خصوصی در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در ادامه افزود : با توجه به پائین بودن سرانه مشترکین برخوردار از شبکه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در استان در سال گذشته 17 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده که نسبت به سال قبل 260% افزایش داشته است.

وی همچنین اضافه کرد: در همین راستا ارتقاء مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب زنجان از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی به روش bot انجام خواهد یافت.

این مقام مسئول با اعلام اینکه احداث شبکه فاضلاب در شهرهای زنجان، ابهر و ماهنشان در حال بهره‌برداری است، افزود: احداث شبکه فاضلاب در شهرهای  خرمدره، زرین آباد و دندی نیز در دست اجراست.

مدیر عامل آبفای استان زنجان همچنین اعلام کرد : طی یک برنامه 7 ساله در نظر داریم حداقل میزان تحت پوشش شبکه فاضلاب در شهر زنجان را از 30 درصد کنونی به 75 درصد برسانیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف برای رساندن آب سالم و بهداشتی به مشترکان همیاری و همکاری مردم در راستای تحقق این فعالیت ها را ضروری دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.