به گزارش ایرنا، مسئولان گناوه روز پنجشنبه در این آئین ضمن امضای میثاق نامه پویش نه به تصادفات جاده ای تعهد کردند ضمن پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی تلاش خود را برای آگاهی بخشی به مردم بکار ببندند.
فرماندارگناوه گفت: با توجه به اینکه سال 98 بعنوان سال رونق تولید نامگذاری شده همه مسئولان باید تمام توان خود را برای تحقق این شعار در شهرستان بکار بندند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه با نگاه و رویکرد تسکین آلام بشری و اهدای کمک های بشردوستانه با نگاهی داوطلب محور گام های موثری در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی برداشته است.
وی ادامه داد: همه مسئولان در تلاشند تا مسافران و گردشگران نوروزی با خاطره ای خوش و به یادماندنی تعطیلات نوروز خود را در این منطقه سپری کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: نوزدهمین مرحله طرح ملی خدمات نوروزی (بهرفت) با هدف بهبود رفتار ترافیکی در قالب پویش نه به تصادفات جاده ای در پست های ثابت و سیار جوانان هلال احمر در حال اجراست.
عبدالعلی صیادی افزود: نیروهای مستقر در ایستگاه های طرح امداد ونجات نوروزی بصورت داوطلبانه مشارکت و آموزش های لازم را بمنظور راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی فرا گرفته اند.
در میثاق نامه طرح ملی بهرفت آورده شده قول می‌دهم،سرعت مجاز را رعایت نمایم، سبقت بی‌جا نگیرم،کمربند ایمنی را ببندم، در هنگام رانندگی ازتلفن همراه استفاده نکنم،موقع خواب آلودگی توقف نموده و استراحت کنم؛ حتی اگر فاصله اندک تا مقصد باقی مانده باشد و دیرتر می‌رسم اما خانواده‌ای را عزادار نمی‌کنم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگر پذیر کشور است.
6164/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.