به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز سه شنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان افزود: تکریم و احترام به مراجعه کنندگان در ادارات و نهادهای این شهرستان به بهترین نحو انجام شود.
وی با انتقاد درتاخیر در صدور مجوز به متقاضیان اجرای طرح در برخی دستگاه های اجرایی گفت: یکی از برنامه های اصلی دولت ، تولید و ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی است که باید به نحو شایسته در رفع حل مشکلات با آنان همکاری شود.
فرماندار دیلم اظهارداشت: درجهت تسریع و تسهیل امور سرمایه گذاران درصورت لزوم ، مدیران دستگاه های اجرایی یا کارشناس اداره شهرستان به مرکز استان بوشهر عزیمت و پیگیری رفع مشکلات آنان باشند.
قاسمی با اشاره به بحران کم آبی گفت: باید با داشته های موجود در مصرف آب مدیریت تا در زمان بحران ، مردم دچار مشکل و سختی نشوند.
وی اضافه کرد: تمامی دهیاران ،شوراهای اسلامی شهر و روستا ،بخشداران ، سازمان های مردم نهاد ، خبرگزاری ها و فضاهای مجازی در ارتباط با مصرف بهینه آب فرهنگ سازی و اطلاع رسانی کنند.
وی افزود: مطالعه تصفیه خانه فاضلاب و پارک منطقه تنوب دیلم تا قبل از خرداد ماه توسط شهرداری این بندر انجام شود.
فرمانداردیلم گفت: جهت برطرف کردن کامل مشکل آبرسانی به روستاها ،مطالعات طرح کامل خط انتقال آب روستایی تا خردادماه تهیه و اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی تخصیص خواهد یافت.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر از مناطق گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6164/7215/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.