به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر شنبه در نشست تبیین و تشریح مبانی توزیع اعتبارات هزینه ای سال جاری در استان هرمزگان افزود: منابع اعتباری را باید در زمینه های تامین آب شرب، آبرسانی و بهداشت و درمان استفاده کرد تا مردم از خدمات بیشتری بهره مند شوند.
وی هم چنین بر تشکیل ستاد هدفمند سازی منابع ارزش افزوده در هرمزگان تاکید کرد و گفت: باید شهرداری ها، بخشداری ‌ها و دهیاری ها در قبال تخصیص این بودجه برنامه و طرح ارائه دهند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: هدفمند سازی بودجه و اعتبارات موجب افزایش بازدهی، کاهش موازی کاری و کاهش اتلاف منابع هرمزگان می شود.
وی اضافه کرد: اگر هر شهر و روستا در قبال تخصیص منابع ارزش افزوده طرحی داشته باشد، می توان با هدفمند کردن این منابع خدمات بیشتری به مردم ارایه دارد و رضایت آن ها را جلب کرد.
همتی سرعت دهی در اجرای طرح های عمرانی، ایجاد نشاط در کارکنان دولتی و خدمات رسانی بیشتر به مردم را خواستار شد و گفت: باید تمامی دستگاه های اجرایی به عنوان بازوی استانداری در راستای تحقق این هدف تلاش کنند.
همتی هم چنین بر لزوم توسعه شهرستان بشاگرد تاکید کرد و گفت: طی مدت یک سال، 55 روستای این شهرستان آبرسانی می شود.
وی یکی از رویکردهای هرمزگان را آبخیزداری و ایجاد سدهای کوچک برشمرد و گفت: احداث سدهای کوچک و آبخیزداری در استان از جمله بشاگرد علاوه بر تامین آب شرب، موجب ایجاد اشتغال و ماندگاری اهالی منطقه می شود.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.