به گزارش ایرنا شهردار آبادان در آئین کلنگ زنی این طرح ها گفت:بر اساس تفاهمنامه ای که بین شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شده طرح بهسازی و نوسازی معابر شهری آبادان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال آغاز شد.
حسین حمیدپور اظهار داشت:طبق این تفاهم نامه معابر و خیابان های مناطق ذوالفقاری ، فازهای 2 و 4 امیرآباد، شطیط، علوانیه آبادان بهسازی و آسفالت می شوند.
شهردار آبادان گفت:از ابتدای سالجاری بهسازی و نوسازی معابر شهری در فازهای 2 و 4 امیرآباد و فاز یک ذولفقاری آغاز شده است ضمن اینکه عملیات بهسازی و نوسازی معابر شهری در ذولفقاری، شطیط و علوانیه که از مناطق حاشیه ای و کم برخوردار آبادان می باشند نیز با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال آغاز شد.
وی گفت:طرح های عمرانی در کوی شطیط با اعتبار 143 میلیارد ریال در مدت 12 ماه ساماندهی می شود همچنین برای اجرای طرح بهسازی و ساماندهی شهری در کوی علوانیه با 123 میلیارد ریال اعتبار مدت زمان 12 ماه پیش بینی شده است.
حمیدپور با اشاره به طرح عمرانی منطقه ذولفقاری گفت:بهسازی و ساماندهی معابر شهری در کوی ذولفقاری با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد ریال مدت زمان 16 ماه به طول می انجامد.
وی خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی با شهرداری آبادان شد و گفت: برخی از دستگاه های اجرایی مانند آبفا، مخابرات، اداره گاز و سازمان برق ، زیر ساخت های شهری را کامل نکردند که این مشکل روند ساماندهی زیرساخت ها را در شهر آبادان کند می کند.
شهردار آبادان اظهار داشت:توسعه خدمات شهری با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در محدوده شهری آبادان است و اگر نتوانیم زیر ساخت های لازم با خدمات عمومی مناسب را ایجاد کنیم سرمایه گذار به شهر ورود نمی‌ کند.
امام جمعه آبادان نیز در این آئین گفت:مناطق حاشیه ای شهر مانند شطیط و علوانیه به لحاظ زیرساختی شرایط بسیار نامناسبی دارند که شهرداری با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند عملیات بهسازی و نوسازی معابر این مناطق را آغاز کرده است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه حق مردم آبادان بیش از این است افزود: هیچ جا خرابی های آبادان را ندارد و این مساله نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.
امام جمعه آبادان گفت:بعد از حدود 40 سال اکنون طرح های عمرانی در آبادان آغاز شده است که اجرای آنها صبر و شکیبایی شهروندان را می طلبد.
7104/7165/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.