به گزارش ایرنا، ابوذر دهدار روزدوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: رویکرد اصلی بودجه شهرداری در سال آینده توسعه متوازن و توجه به محلات کم برخوردار در اجرای طرح های عمران شهری برای آبادانی همه مناطق مسکونی و محلات شهر بوشهر است.
وی بیان کرد: بازگشایی معابر درگذر، آسفالت، احداث پلاژ بانوان در پارک لیان و آقایان در پارک باسیدون، شهربازی، احداث فاز 2 مجتمع تفریحی خلیج فارس، احداث پارک 13 هکتاری در پارک لیان، احداث تالار شهر و خانه هنرمندان، احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری جهت تصفیه آب و استفاده در فضای سبز شهری و شهربازی از مهمترین اولویت های بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر است.
دهدار ادامه داد: از شهرداری درخواست می شود به دنبال افزایش نقش مردم درفرهنگ شهروندی برای برون رفت از هزینه های بیشتر باشد تا خدمات رسانی بهتر ومناسب تری به شهروندان انجام شود.
عضو شورای شهر بوشهر گفت: در بودجه سال 98 سعی حداکثر بر بهره گیری از نظر شهروندان برای تعیین بودجه بخش های مختلف است که در این ارتباط پروژه های اولویت دار شهروندان از افزایش اعتبار بسیار مناسبی برخوردار شد.
مهرزاد آسایش افزود: اعتبار ساحل سازی به عنوان اولویت نخست نظر سنجی صورت گرفته از شهروندان از20 پیشنهاد شده توسط شهرداری به 60 میلیارد میلیارد ریال افزایش یافت.
وی گفت: بودجه تقاطع غیرهمسطح به عنوان اولویت دوم شهروندان نیز از 50 به 80 میلیارد ریال رسید.
آسایش ادامه داد: پارکینگ طبقاتی به عنوان دیگر پروژه اولویت دار نیز در بودجه سال 98، 120 میلیارد ریال اعتبار برای آن اختصاص یافته است.
وی گفت: اعتبار آسفالت کوچه ها به عنوان اولویت چهارم شهروندان نیز از 50 به 100 میلیارد ریال افرایش پیدا کرد.
آسایش بیان کرد: افزایش اعتبار بافت تاریخی بوشهر به عنوان اولویت پنجم نیز از 10 به 60 میلیارد ریال ارتقا یافت.
وی یادآور شد: اختصاص 10 میلیارد ریال برای اجرا زیرساخت شهربازی و احداث شهربازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز از جمله پروژه های عمران شهری بوشهر است که در سال 98 عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
آسایش اداه داد: امیدواریم لحاظ نظرات همشهریان به عنوان ذینفعان اصلی پروژه های عمران شهری در لایحه بودجه سال 98 موجب رفاه و رضایت هر چه بیشتر شهروندان را فراهم کند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.