مهرداد سالاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهر کنگاور 300 واحد مسکونی مسکن مهر ساخته شده که از این تعداد تاکنون 54 واحد به بهره برداری رسیده و 111 واحد هم در حال اتمام است.
به گفته او، از این 300 واحد، 135 واحد باقی مانده که غیر از حدود 40 واحدی که مشکل قانونی در دادگاه دارند، مابقی در مرحله اجرایی است.
وی از شرکت های خدماتی از جمله برق، آب و گاز نیز خواست هرچه سریعتر نیازهای این واحدها را مرتفع کنند.
وی همچنین به بازدید استاندار کرمانشاه از این پروژه در روزهای پایانی اسفند خبر داد و گفت: امیدواریم در پایان سال جاری بتوانیم تعداد دیگری از این واحدها را افتتاح و تحویل مردم بدهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مردمی که در این واحدهای مسکن مهر مستقر شده اند از بنیه مالی ضعیفی برخوردارند، گفت: با هدف کمک به این خانوارها به هر کدام 500 هزار تومان برای صدور سند کمک می شود.
سالاری افزود: تمام توان ما بستن پرونده مسکن مهر غم تسلی در ماه های اول سال 98 است و از مالکان هم می خواهیم با ما همکاری کنند.
او از شهرداری کنگاور نیز خواست در زمینه محوطه سازی، درختکاری و ایجاد فضای سبز مناسب در پروژه مسکن مهر غم تسلی همکاری کند.
او محل زندگی افرادی که اکنون به مسکن مهر غم تسلی انتقال یافته اند را از نظر بافت و کالبد نامطمئن و نامقاوم دانست و گفت: به دلیل کالبد بی کیفیت این منطقه، امکان خدمات رسانی توسط دستگاه های خدمات رسان در این منطقه وجود نداشت.
محله غم تسلی کنگاور دارای بافت بسیار فرسوده و سخت گذر با شیب زیاد است و به علت آسیب پذیری بالا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، متحمل خسارات مالی و جانی سنگینی خواهد شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.