به گزارش ایرنا، امیرعلی حمیدیه روز چهارشنبه درنشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ما توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در همه استان‌ها بویژه مناطق کمتر توسعه یافته است.
وی بیان کرد: همکاری همه‌ جانبه سازمان‌ها و دانشگاه‌ها با شورای سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی لازم و ضروری است.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی گفت: ملموس بودن تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه توسط عموم جامعه مهم‌ترین دلیل توجه روزافزون به توسعه خدمات و فناوری‌های مبتنی بر سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: نیروی انسانی توانمند و علاقه مند بزرگترین سرمایه استان بوشهر است و فراهم شدن زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم به منظور انجام مطالعه و گسترش تحقیقات توسط علاقه ‌مندان به حوزه سلول‌های بنیادی اولین قدم در این راه است.
سعید کشمیری بیان کرد: باید از طریق همکاری دانشگاه با سایر ارگان‌ها در این استان از ظرفیت‌های بالقوه برای توسعه و تجاری‌ سازی محصولات شرکت‌های دانش بنیان این حوزه بهره برد.
وی افزود: فن بازار محصولات شرکت‌های دانش بنیان 20 اسفند در بوشهر برگزار می‌ شود و امیدواریم این رویداد همکاری هر چه بیشتر شرکت‌های دانش بنیان با بدنه علمی دانشگاه را فراهم کند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.