به گزارش ایرنا، سید علی پاک نژاد روز پنجشنبه در نشست با مدیرکل بیمه گری و درآمد و مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: گناوه در استان بوشهر به عنوان پایلوت برای این طرح مهم در نظر گرفته شده و مجموعه شهرستان سعی و تلاش خود را در اجرای مطلوب آن بکار خواهند بست.
وی اظهارداشت: متولیان امر باید دوره های آموزشی برای پزشکان برگزار کنند تا اگر مشکلی در اجرای این طرح بوجود آمد بتوانند برطرف و با سرعت بیشتری به بیماران خدمات رسانی کنند.
وی بیان کرد: یکی از مهم ترین مزیت های این طرح صرفه جویی در وقت و مصرف کاغذ است که سالانه هزینه زیادی در نشر و توزیع برگه های دفترچه بر بیمه سلامت وارد می شد.
پاک نژاد گفت: در اجرای این طرح در مرحله اول مشکلات زیر ساختی از جمله اینترنت و شبکه ارتباطی وجود دارد که با همکاری شرکت مخابرات قابل حل است.
فرماندارگناوه اظهارداشت: فواید طرح نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت در سطح شهرستان با بهره گیری از رسانه ها، خبرگزاری ها و فضای مجازی اطلاع رسانی گسترده شود.
مدیرکل بیمه گری ودرآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بیمه سلامت، طرح نسخه نویسی الکترونیک است و دومین ‏شهری که بعد از اجرای پایلوت این طرح در کرمان، نسخه نویسی الکترونیک اجرایی شد، شهر گناوه در استان بوشهر است.
دکتر داوود حاج قاسمعلی افزود: در اجرای این طرح بیمه گر در زمان مراجعه به پزشک و دیگر مراکز درمانی و داروخانه ها نیاز به ارایه دفترچه ندارد و تنها با ارایه کارت ملی خدمات دریافت می کند.
وی اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال 98 در همه استان های کشور این طرح اجرایی شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 103 هزارنفر جمعیت است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.