به گزارش ایرنا، بهرام رضاییان روز سه شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: بازی کردن در ورزشگاه آزادی جلوی هواداران استقلال به خودی خود کار سختی محسوب می شود و وقتی در طول این بازی هم داوری به ضرر تیم میهمان سوت می زند دیگر باید چه کاری انجام دهیم؟
وی ادامه داد: اگر گل دوم به ثمر نمی رسید، با بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادیم، شاید می توانستیم به بازی برگردیم اما اشتباه های داوری مانع تحقق این مهم شد.
رضاییان یادآورشد:اشتباه های داوری مشکلات این تیم را دوچندان کرده از این رو انتظار داریم داوران در قضاوت های خود دقت بیشتری داشته باشند.
وی گفت:ما جزو باشگاه هایی هستیم که همواره از حاشیه و اعتراض دوری کردیم و هیچ وقت مثل برخی باشگاه ها بیانیه نداده ایم.
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اظهارداشت: با فشار آوردن به داوران مخالفیم اما داوران هم باید حواس خود را بیشتر جمع کنند تا چنین اشتباه های آنها باعث ناکامی تیم ها نشود.
وی یادآورشد: در شرایطی که این تیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند اشتباهات داوری هم بر مشکلات افزوده است که امیدواریم در آینده شاهد رفع آن باشیم.
رضاییان افزود: ما به سلامت داوران ایمان داریم و می دانیم که اگر اشتباهی رخ می دهد بطور قطع سهوی است اما دوست نداریم از اشتباه های داوری متضرر شویم.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اکنون با 24 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.