به گزارش ایرنا، افشین قطبی دوشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که پیش‌بینی می شد برابر پارس جنوبی جم کار سختی داشتیم که عمده دلیل آن نیز روی فرم نیامدن بازیکنان پس از تعطیلی چند هفته ای لیگ بود.
وی بیان کرد: در این بازی زمین چمن ورزشگاه تختی جم نیز کیفیت مورد نیاز را نداشت زیرا توپ به سرعت در آن به گردش در نمی آید.
قطبی ادامه داد: این مشکل باعث شد تا 2 تیم در ارائه یک بازی زیبا موفق نباشند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: با این وجود فولاد خوزستان در نیمه نخست سه موقعیت طلایی داشت که هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد.
قطبی اظهارداشت: برخلاف نیمه نخست فولاد در نیمه دوم نتوانست موقعیت های خطرناکی را روی دروازه پارس جنوبی ایجاد کند.
وی افزود: بازیکنان فولاد نتوانستند گل بزنند و در چند پاس ساده هم توپ را لو دادند که بیشتر به دلیل تجربه کم بازیکنان فولاد بود که نتوانستند تمرکز لازم را داشته باشند.
قطبی گفت: حفظ تمرکز یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال ایران است که در بازی‌های ملی و لیگ برتر بخوبی این مهم مشهود است.
سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهارداشت: کسب چهار امتیاز از 2 بازی دشوار بیرون از خانه بسیار ارزشمند است و ما نیز باید واقع‌نگر باشیم زیرا توان بردن همه حریفان را نداریم.
وی یادآورشد: با این حال کسب یک امتیاز بیرون از خانه ارزشمند است و باید از آن در پایان استفاده کنیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان درخصوص اعتراض های خود به نحوه قضاوت حسین زرگر نیز گفت: شاید در این دیدار کنار زمین صحبت‌هایی بر حسب وظیفه خودم داشته باشم اما اکنون در نشست خبری بعد از بازی از داوران تشکر می‌کنم.
پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با این تساوی به ترتیب 20 و 19 امتیازی شدند و رتبه های خود را در رده های ششم و هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور حفظ کردند.
در هفته هفدهم رقابت ها فولاد خوزستان میزبان پرسپولیس است و پارس جنوبی جم نیز در دربی جنوبی ها به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.