به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره بندرودریانوردی این شهرستان در فرمانداری افزود: باتوجه به تراکم شناورها درخور فعلی این بندر، درصورت هرگونه حوادثی نظیر آتش سوزی فاجعه ای بزرگ رخ خواهد داد که جبران آن سخت است و باید هرچه زودتر مسئولان مربوطه نسبت به تحقق یافتن توسعه این بندر اهتمام جدی ورزند.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه مطالعه توسعه بندر جدید انجام شده می طلبد که در اجرایی شدن آن تلاش و همت مضاعف شود.
فرماندارگناوه گفت: طرح توسعه بندرریگ نیز که از مطالبه ها و خواسته های بحق مردم این بندر تاریخی و قدیمی است باید مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: باتوجه به اینکه کلنگ زنی توسعه بندر ریگ انجام و 53 هکتار زمین دولتی در اختیار اداره بندر و دریانوردی قرار گرفته، باید در اجرایی شدن زیرساخت های آن اقدام عاجل شود.
وی اظهارداشت: شهرستان گناوه قابلیت تبدیل شدن به قطب تجاری و گردشگری دریایی را نه تنها در استان بوشهر بلکه کشور دارد.
فرماندار گناوه ارتقای اداره بندر ودریانوردی این شهرستان را خواستار شد و گفت: باتوجه به موقعیت مهم و راهبردی این منطقه انتظار می رود اداره بندر و دریانوردی همانند اداره استاندارد و گمرک این بندر به معاونت کل استان ارتقا یابد.
وی بیان کرد: سازمان بندر و دریانوردی استان بوشهر بر شرکت های تعاونی زیرنظر خود به منظور مشخص شدن تعهداتی که داده اند، نظارت مستمر داشته باشند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: توسعه بندرگناوه یکی از برنامه های اولویت دار این سازمان است و بر آن تمرکز کرده است.
سیاوش ارجمندزاده با تقدیر از سرپرست قبلی اداره بندر و دریانوردی گناوه از سرپرست جدید خواست تا همه سعی و تلاش خودرا در اجرایی شدن طرح توسعه این بندر بکار ببندد.
در این آیین داود بهادری به عنوان سرپرست جدید اداره بندر ودریانوردی گناوه معرفی و از خدمات وحید صالحی سرپرست سابق تقدیر شد.
بندر گناوه از بنادر فعال تجاری استان بوشهر است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.