به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود:باتوجه به وجود ماهی و میگو در کنار مرغ و گوشت در استان می توان با برنامه ریزی و کنترل دقیق برای کاهش مشکلات مردم در تامین نیازهای آنان برنامه ریزی کرد.
وی یادآورشد: اتحادیه صیادان استان بوشهر برای تامین ماهی 20 درصد زیر قیمت اسکله اعلام آمادگی کرده که به زودی انجام می شود.
استاندار بوشهر از همه دستگاه های نظارتی خواست با بررسی اشکال های بازرسی ها، تغییر در شیوه کار و تقویت نظارت ها در راستای رضایت مردم گام بردارند.
وی اظهارداشت: مردم افزایش قیمت ها را پذیرفته اند و انتظار آنان در این شرایط ثبات قیمت و اعمال برنامه ریزی برای برخورد با متخلفان است که باید مورد توجه مسئولان باشد.
استاندار بوشهر گفت: مردم نگران کمبود مواد پروتینی نیستند بلکه مهمترین مطالبه آنان تقویت نظارت بر بازار است که باید از سوی مسئولان انجام و با متخلفان و سودجویان برخورد شود.
گراوند افزود: اعمال قانون و برخورد قاطع با متخلفان و سودجویان باید در راس برنامه های مسئولان و متولیان بخش سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی باشد.
وی اظهارداشت: نظام بازرسی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید تقویت شود چرا که مردم از نبود کالاهای مورد نیاز نگران نیستند بلکه از اعمال نشدن قانون و مدیریت ما نگران هستند.
استاندار بوشهر گفت: در همین راستا استفاده از توان و نیروی بسیج و سازمان تعزیرات حکومتی برای کنترل و نظارت بر قیمتها باید انجام شود.
گراوند اضافه کرد: برخی از مدیران، مسئولان شرایط سخت نیستند این درحالی است که باید از انسان هایی که برای مردم کار می کنند در بخش های مختلف استفاده شود.
استاندار بوشهر گفت: موضوع برپایی نمایشگاه عرضه کالا از سوی شهرداری های عالی شهر و چغادک به دلیل اینکه بدون مجوز و رعایت اصول قانونی برپا شده با جدیت پی گیری و برخورد قانونی شود.
گراوند افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف برخلاف وعده دشمن همواره مسئولیت مدیران و کارگزاران را در خدمت رسانی به مردم بیشتر می کند.
استاندار بوشهراظهار کرد: مدعیان حقوق بشر خود عامل و حامی تروریسم هستند و یکی از راه های عصبانیت دشمن برای حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن کشتار عده ای از سبزپوشانی است که وظیفه پاسداری از انقلاب را دارند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: از یکم دی ماه تا یکم بهمن 486 پرونده در این اداره کل تشکیل شده که از این تعداد 456 پرونده رسیدگی و محکوم به 2میلیارد و 220 میلیون ریال شدند.
زهرا افضلی نیا افزود: همچنین از یکم تا 24 بهمن نیز 366 پرونده تشکیل و تاکنون به 690 میلیون ریال محکوم شده اند که بیشترین پرونده های تخلف مربوط به شهرستان بوشهر است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.