به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز جمعه در آیین بهره برداری از سالن کنفرانس شهدای ایرنا در بوشهر با گرامیداشت آغاز دهه فرخنده فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی افزود: برای تحقق این مهم با پشتوانه سازی سعی داریم تا ایرنا در بوشهر نقص و کمبودی برای تاثیرگذاری نداشته باشد.
گراوند ادامه داد: در حوزه رسانه ای نقص داریم زیرا با وجود کارهای بزرگی که صورت گرفته ولی چون اطلاع رسانی آن خوب انجام نشده، برخی منکر خدمات دولت هستند.
وی افزود: ایرنا می تواند با ایفای نقش خود بویژه در بوشهر این نقص و کمبود در اطلاع رسانی خدمات دولت را پوشش دهد.
گراوند اظهار داشت: ایرنا در بوشهر باید از هر منظر و بویژه در بخش تجهیزات تامین شود تا برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن برای سایر رسانه الگو شود.
استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی است که یکی از رسالت های این عرصه انتقال پیام انقلاب از طریق ظرفیت رسانه است.
وی بیان کرد: در این عرصه بندر بوشهر پیشینه پر افتخاری در عرصه رسانه دارد و همین باعث شد تا شروع برنامه های دهه فجر در استان بوشهر با یک اقدام در حوزه رسانه آغاز شود.
گراوند ادامه داد: نقش رسانه در جهت دهی به افکار عمومی می تواند در جنگ های سخت اقتصادی و فرهنگی اثرگذار واقع شود.
وی افزود: در روزهای اخیر فضای مجازی کشور بخشی از رسانه است که باید حضور پررنگی در آن داشته باشیم و مقام معظم رهبری نیز بر حضور پررنگ در این عرصه و جریان سازی در این بخش تاکید دارند.
گراوند گفت: در این بین ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی نظام جمهوری اسلامی می تواند نقش برجسته ای ایفا کند.
استاندار بوشهر بیان کرد: اکنون برخی در تلاش برای مقایسه وضعیت کنونی نظام با قبل از انقلاب هستند و بعضی حرف ها مطرح می شود که در حوزه توجه به آبادانی کشور بی توجهی شده است.
وی اظهار داشت: یکی از کارنامه های درخشان نظام جمهوری اسلامی عمران و آبادانی مشهود در سطح کشور است.
گراوند ادامه داد: چون شعار این انقلاب استقلال و آزادی بوده دنیا نمی خواهد این مهم در کشور وجود داشته باشد.
استاندار بوشهر بیان کرد: امروز افتخار ایران است که شعار نه شرقی و نه غربی را در پیش گرفته و یک لحظه از رفاه و آسایش مردم غفلت نکرده است.
گراوند بیان کرد: اکنون وضعیت ما بسیار سخت است و رسانه ها به مسئولیت خود در این عرصه بخوبی عمل کنند و از حجم تبلیغات منفی علیه نظام بکاهند.
وی گفت: در این عرصه باید ذهن نسل جدید را در درون کشور مدیریت کرد تا آنها را نسبت به ارزش های انقلاب روشن کنیم.
سالن کنفرانس شهدای خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر (ایرنا) با زیر بنای 303 مترمربع و هزینه 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی با حمایت استانداری بوشهر احداث شده است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.