به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس روز سه شنبه به نقل از پیروز موسوی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرافزود: فعالیت‌های کانون نوید بخش است زیرا ابتکار و خلاقیت در زندگی را افزایش می دهد که این امر اعتماد به نفس افراد را به دنبال دارد و در واقع فعالیت‌های فرهنگی نشانه پیشرفته بودن جامعه است .
وی یادآورشد:میزان گستردگی فعالیت های کانون بر خلاف گذشته که محدود به چند کلان شهر بود در سطح کشور صورت می‌پذیرد که این امر ما را امیدوار می‌کند بتوانیم از این ظرفیت در فعالیت‌های فرهنگی در پارس جنوبی استفاده نماییم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهارداشت: شناخت بزرگان ادب و فرهنگ کشور، عملکرد حرفه‌ای در زمینه آموزش و همکاری نزدیک با سازمان آموزش و پرورش از مواردی است که بایستی سر لوحه فعالیت کانون قرار بگیرد.
موسوی همچنین خواستار آن شد که کانون در برگزاری جشنواره‌های تئاتر کودک، مسابقات ورزشی، جشنواره های صنایع دستی باتوجه به استعدادها و ظرفیت‌های منطقه اهتمام ویژه داشته باشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز ضمن اشاره به اهمیت خدمت رسانی و توجه بیشتر مسولان به مراکز فرهنگی هنری جم ، کنگان ، عسلویه و نخل نقی به معرفی فعالیت های 40 گانه کانون پرورش فکری پرداخت و لزوم همکاری های بیشتر پارس جنوبی در پیشبرد اهداف آموزشی کانون را ضروری دانست.
زهره عالی نسب بر ایجاد فضایی مطلوب و آرام برای آموزش مهارت های زندگی ، اخلاق شهروندی ، آموزش تفکر انتقادی با شیوه های هنرمندانه و خلاقانه ؛ مانند نمایش عروسکی ، برگزاری کارگاه های کتاب و قصه گویی در مراکز روستایی و کم برخوردار جنوب استان تاکید کرد و حمایت همه جانبه مدیرعامل پارس جنوبی را در این زمینه خواستار شد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.