به گزارش ایرنا، روح‌الله طاهریان‌پور روز یکشنبه در نشست هماهنگی تامین آب استان بوشهر افزود: انتظار می رود با تامین اعتبار مناسب این سه طرح شاهد اجرا آنها در آینده نزدیک باشیم.
و بیان کرد: در شرایط موجود احداث آب شیرین کن ها یک ظرفیت قابل توجه برای حل مشکل تامین آب روستاهای استان بوشهر محسوب می شود.
طاهریان پور یادآورشد: پیگیری برای صدور مجوز راه‌اندازی آب شیرین‌کن در روستاهای ساحلی دیر، روستاهای پرک و شیرینو نیز با جدیت در حال انجام است.
وی افزود: در تابستان سال جاری شاهد مشکلاتی در حوزه آب استان بوشهر بودیم که با برنامه ریزی مناسب تلاش می شود وضعیت تامین آب بهبود یابد.
وی گفت: در این راستا انتظار می رود با تامین اعتبار مورد نیاز شاهد تکمیل زیرساخت‌های در دست اجرا و آبرسانی بهتر به مردم روستاهای استان باشیم.
طاهریان پور همچنین از حفر چاه‌ برای تامین آب مورد نیاز استان بوشهر خبر داد و گفت: این چاه‌ها در بازه زمانی مناسب تجهیز می‌شوند تا بتوانند بخشی از آب مورد نیاز را تامین کنند.
طاهریان پور با تاکید بر مقابله با انشعاب‌های غیرمجاز آب اظهارداشت: برخی مشکلات برای برخورد با این انشعابات وجود دارد که امیدواریم شاهد رفع این موانع و برخورد جدی در این زمینه باشیم.
وی تصریح کرد: در حوزه تامین آب روستاها باید از همه ظرفیت‌ها برای اجرای تاسیسات آب در سطح استان استفاده و همه توان خود را به کار گیریم تا اجرای این برنامه‌ها در سریع‌ترین زمان انجام شود.
مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح توزیع آب کارتی در سطح روستاها اظهارداشت: این طرح تاکنون در 18 روستای شهرستان جم اجرایی شده در قالب آن آب با تانکر به مخازن روستا تزریق و سپس بین مردم توزیع می شود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.